doe eens meer moeite om mij te overtuigen, waarom het volgens jou geen a merk is. (anders houd je niet met deze discussie moeten beginnen)
alleen neer zetten menig rider ( wel spannend hoor bold) dat slaat nergens op.
geef gewoon goede argumenten.
en geen one-liners.
Poster: tairip
Met menig rider bedoel ik niet 1 rider of 2 maar op de riders van de grotere namen. Numark kan in mijn ogen niet gezien worden als A merk aangezien vrijwel al hun behuizingen standaard erg plastic aanvoelen evenals de knoppen.
Poster: PatrickBeuken
Of iets een A-merk is, is afhankelijk van de behuizing? Numark mixers zijn van staal met plastic knoppen, Pioneer mixers zijn van staal met plastic knoppen. Numark cd-spelers zijn van kunstof, Pioneer spelers zijn tevens van kunststof. Of dacht je dat bijv de CDJ1000 een stalen behuizing heeft?
Poster: DJ_Sintec
- Technics
- Denon
- Pioneer
- Rodec
- Ecler
- Dateq
Ik weet echt wel waar ze van gemaakt zijn, aan dit topic gaat al een heel stuk vooraf. Ik weet niet of je dat ook gelezen hebt of gewoon antwoord!
Je hebt natuurlijk plastic en plastic! Alle auto's zijn ook van blik (bijna alle) maar een Lada is ook geen Ferari!
DJ gear valt niet onder consumentengoederen.
Poster: Jorrit
Waarom zou dit niet onder consumentengoederen vallen, voor het gros van de DJ's is het kopen van DJ gear consumptie, geen investering. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Poster: MartinDuncan
wat is er gebeurt met Allen&Heath of is dat niet geod genoeg?
Jammer dat mamo ineens niet meer mee discuseerd!?
Poster: djmamo
ik heb ook een leven buiten djr.
ben ook wel eenigzins van mening verandert.
je moet natuurlijk wel de pro uitvoeringen van numark pakken, deze draaien goed mee in de dj wereld, en zijn er genoeg cafe's en discotheken die deze in de vaste installatie hebben zitten.
maar numark heeft ook voor de goedkopere markt spullen.
maar zijn deze spullen dan slecht, ik heb jaren lang een numark cdn 22 mk3 gehad en nooit problemen mee gehad.
en hoor ook erg weinig klachten van andere numark producten.
dus ik denk dat je numark kan opsplitsen in 2/3 groepen.
pro, midden en budget.
en als je dan de pro serie langs de pioneers en denons zet zijn het toch echt wel A artikels, en ja schroef ze maar eens open en kijk maar, dit zijn geen oem componenten en wel degelijk goed in elkaar gezet.
numark mag ook zeker voor het midden en budget gebied niet naast dab geplaats worden en denk dat het dan tussen de A en B in zit.
maar numark heeft ook voor de goedkopere markt spullen.
maar zijn deze spullen dan slecht, ik heb jaren lang een numark cdn 22 mk3 gehad en nooit problemen mee gehad.
Als iets goedkoop is wil dat nog niet zeggen dat het slecht is!
Numark naast DAP plaatsen mag in mijn ogen ook zeker niet. Numark is kwalitatief veel beter.
DAP is in mijn ogen nog niets eens een C merk.
toch fijn dat je mijn punt begrijpt.
Ik ben het wel eens met MuffHouse, Numark is in mijn ogen wel een B merk.
Numark is zeer innovatief maar qua kwaliteit laat het nog wel eens te wensen over, dat wil niet zeggen dat ze geen goede produkten hebben. Maar in de A klasse vallen ze niet.
Want wat als nou iedereen en alle clubs in 1 keer reloop mixers gaan neerzetten?
dan wordt het al snel als a-merk gezien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.