[T] DJ luxx- gay trance
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 16-03-2007 19:56
net een trance trackje gemaakt omdat al een compleet uur mijn msn plat ligt ??:S weet ook niet hoe dat zit maargoed.
ik had nog steeds deze melody liggen en besloot maar eens sinds tijden trance te maken. simpel deze keer niet zo gedetaileerd als Pitchin' high. ik denk ongeveer 40 instrumenten en 20 patterns..( ik gebruik veel voor percussie)

hoe dan ook, ik vind trance altijd gay klinken daarom de titel. maar toch nog wel een redelijk nummer geworden

[edit:] tag!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.mothermusic.nl

What do you think about [T] DJ luxx- gay trance ??

Vote :   

Luxx    posted on 16-03-2007 20:08
helemaal niemand wil em.. boehoeeeeeeeee :'(
www.mothermusic.nl
Laidback    posted on 16-03-2007 20:28
zak em wel ff downen..
waarom "gay"Trance ??

gr..

wel happy trance he :P

haha
ccc    posted on 16-03-2007 21:17
he denk je nu echt dat iedereen binnen 15 minuten kan reageren :P

Ik zal em dan wel even downloaden.

Edit: Heb hem geluisterd, vind het wel een lekker nummertje. Maar ik luister niet zo vaak trance.
kefco    posted on 16-03-2007 21:29
check
RenéKuppens    posted on 16-03-2007 21:52
Even Tjekken

Leuk Gemaakt hoor..Winking my eye
Luxx    posted on 17-03-2007 10:23
Poster: Laidback
zak em wel ff downen..
waarom "gay"Trance ??

gr..

wel happy trance he :P

haha

omdat het beetje soft trance achtig is en ik vind dat behoorlijk gay klinken in mijn oren. ben er zelf geen groot fan van
www.mothermusic.nl
Lukaz    posted on 17-03-2007 11:46
.
barthawk    posted on 17-03-2007 11:55
..Niet dat ik de meest geweldige producer op deze aardkloot ben...maar wat jij hebt gemaakt slaat helemaal nergens op...dit is idd gaytrance/k3-trance want het komt niet eens buurt van progressive/trance...zonde van je tijd...als je zonodig trance wil maken..luister dan eens goed naar andere (echte) trance platen..
DNR    posted on 17-03-2007 11:55
chekk
Reemz    posted on 17-03-2007 12:11
check
PatrickBeuken    posted on 17-03-2007 13:04
Poster: barthawk
Maar wat jij hebt gemaakt slaat helemaal nergens op...zonde van je tijd...als je zonodig trance wil maken..luister dan eens goed naar andere (echte) trance platen..

Een beetje meer respect is wel op z'n plaats. Ik heb de track niet geluisterd, maar smaken verschillen en jouw smaak kun je ook op een andere manier uitdrukken.
barthawk    posted on 17-03-2007 16:58
Poster: PatrickBeuken

Een beetje meer respect is wel op z'n plaats. Ik heb de track niet geluisterd, maar smaken verschillen en jouw smaak kun je ook op een andere manier uitdrukken.

Uiteraard, iedereen z'n kwaliteiten..maar hoe moet ik anders gaan reageren met zo'n kansloze titel...
Ferrox    posted on 17-03-2007 17:07
Poster: barthawk

Uiteraard, iedereen z'n kwaliteiten..maar hoe moet ik anders gaan reageren met zo'n kansloze titel...

Of je doet gewoon normaal..

Ik zie nergens een gegronde reden (onderbouwing) in jou enorm afkrakende post!
Afkraken mag van mij best, maar doe het dan gegrond. Als je ook nog prettig op dit forum wilt blijven zou ik er ook nog wat opbouwends aan je post toevoegen.

Het is maar een opbouwende(!!) hint, kijk maar of je er wat mee doet.

Edit over de track:

Ik vind dat je die percussie wel vet doet. Niet alles in het midden, ook links recht e.d. Alleen is het wel een beetje eentonig, iets meer verandering mag wel

Je intro melodie is wel ergggg jah, jaren 80 denk ik Happy, laughing Iets meer feestelijk dingen mogen er wel bij. Verder klinkt het nogal droogjes, het geheel ligt niet compleet in het oor. Mischien een beetje meer naar het afmixen kijken?

En daarnaast is wel te horen dat het nogal snel in elkaar geduwd is :P
sjefkuh    posted on 17-03-2007 17:18
ff checken dan. titel slaat helemaal nergens op maargoed.

edit:
noem je dit trance?
dan begrijp ik idd wel dat je trance 'gay' vind.
luister eerst maar eens naar goede trance tracks voordat je daarover gaat oordelen.
ik vind de melody van het nummer veel te 'blij'.
het is niet slecht ofzo, maar het kan zeker beter.
ik vind dit niet echt een trance nummer.
Kevinova    posted on 17-03-2007 17:28
Hmmz laat ik dan ook maar eens luisteren...
_ruud_    posted on 17-03-2007 18:14
check................
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
barthawk    posted on 17-03-2007 18:16
Poster: Ferrox

Of je doet gewoon normaal..

Ik zie nergens een gegronde reden (onderbouwing) in jou enorm afkrakende post!
Afkraken mag van mij best, maar doe het dan gegrond. Als je ook nog prettig op dit forum wilt blijven zou ik er ook nog wat opbouwends aan je post toevoegen.

Het is maar een opbouwende(!!) hint, kijk maar of je er wat mee doet.

Edit over de track:

Ik vind dat je die percussie wel vet doet. Niet alles in het midden, ook links recht e.d. Alleen is het wel een beetje eentonig, iets meer verandering mag wel

Je intro melodie is wel ergggg jah, jaren 80 denk ik Happy, laughing Iets meer feestelijk dingen mogen er wel bij. Verder klinkt het nogal droogjes, het geheel ligt niet compleet in het oor. Mischien een beetje meer naar het afmixen kijken?

En daarnaast is wel te horen dat het nogal snel in elkaar geduwd is :P

Hey ferrox!  idd ik moest me ff afreageren op die titel van die plaat...daarnaast de kansloze onderbouwing van de maker zelf(op clubcharts zou die gelijk van alle kanten worden aangevallen)....dan ga ik ook dom terug doen, jammer maar helaas(gelukkig is Sjefkuh het ook met me eens)...als iemand serieus bezig is om er iets moois van te maken en er ook tijd in steekt dan krijgt ie van mij ook een uitgebreide feedback...
the-melody    posted on 17-03-2007 18:25
mss stomme vraag maar als je het te soft vindt klinken, waarom verander je hem dan niet?
maargoed ga ff luisteren.

je percussie klinkt veel te eentonig vind ik, je melodie is iets TE opgewekt vind ik. Verder klinkt het wel ok in mijn ogen.
DJ_IVI-R    posted on 17-03-2007 22:18
check

edit:

ik snap niet goed dat bepaalde mensen dit zo afkraken,

dit is zeker en vast beter dan 70% van de producties die ik hier al gehoord heb hoor.. is zeker niet onaardig
www.nikan.be
Luxx    posted on 18-03-2007 13:05
haha zo flinke reacties hier. maar ik vind het niet erg als het afgekraakt word. de reden dat ik dit gemaakt is omdat ongeveer anderhalf uur mijn msn niet werkte en ik me gewoon kapot verveelde.. inspiratieloosheid klinkt zoiets als dit. ik weet ook zelf dat het niet een beste track is maar tis gewoon heel snel in elkaar geflanst.
ik ga niks veranderen eraan. volgende keer weer een behoorlijke electro track van mij.. cheers

www.mothermusic.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.767 days.
 Post CommentThat would be 225.6 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

252 Users online: 34 Guests (218 Unknown)
Pages generated today : 1.581
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.593