Poster: Laidback
zak em wel ff downen..
waarom "gay"Trance ??
gr..
wel happy trance he :P
haha
Poster: barthawk
Maar wat jij hebt gemaakt slaat helemaal nergens op...zonde van je tijd...als je zonodig trance wil maken..luister dan eens goed naar andere (echte) trance platen..
Poster: PatrickBeuken
Een beetje meer respect is wel op z'n plaats. Ik heb de track niet geluisterd, maar smaken verschillen en jouw smaak kun je ook op een andere manier uitdrukken.
Poster: barthawk
Uiteraard, iedereen z'n kwaliteiten..maar hoe moet ik anders gaan reageren met zo'n kansloze titel...
Poster: Ferrox
Of je doet gewoon normaal..
Ik zie nergens een gegronde reden (onderbouwing) in jou enorm afkrakende post!
Afkraken mag van mij best, maar doe het dan gegrond. Als je ook nog prettig op dit forum wilt blijven zou ik er ook nog wat opbouwends aan je post toevoegen.
Het is maar een opbouwende(!!) hint, kijk maar of je er wat mee doet.
Edit over de track:
Ik vind dat je die percussie wel vet doet. Niet alles in het midden, ook links recht e.d. Alleen is het wel een beetje eentonig, iets meer verandering mag wel
Je intro melodie is wel ergggg jah, jaren 80 denk ikIets meer feestelijk dingen mogen er wel bij. Verder klinkt het nogal droogjes, het geheel ligt niet compleet in het oor. Mischien een beetje meer naar het afmixen kijken?
En daarnaast is wel te horen dat het nogal snel in elkaar geduwd is :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.