[T] MoXeGy & DJ Ibiz!X - You(demo)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MoXeGy    posted on 13-03-2007 22:02
mijn eerste echte nummer wat ik ook ga afwerken.
het is wat softe jump Happy, laughing
er moet ook nog een hoop aan gebeuren, maar wil graag weten wat jullie er al van vinden.
Linkie:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

What do you think about [T] MoXeGy & DJ Ibiz!X - You(demo) ??

Vote :   

barthawk    posted on 13-03-2007 22:23
ondanks dat ik geen echte jumpert ben...track klinkt opzich best funky maar tis nogal leeg op de achtergrond...probeer ook wat meer effecten te gebruiken op je synths, nu klinken ze nogal 'goedkoop' zegmaar. Ook zou ik niet beginnen met die cheap ass claps probeer er iets origineels van te maken...het gebruik van wat meer effects dat doet wonderen..

Succes ermee Gasten!!
U-Vinyl    posted on 13-03-2007 22:46
Ik ben eveneens geen jumpert maar heb wel een mening. Ik vind het persoonlijk een vervelend nummer. Heb het tot 3 x toe aangehoord maar dat wordt je er echt een beetje knots van.

Een pluspunt is de break op 1.08min. de overgang van de intro naar de body vindt ik goed, een kleine contrast verschil. Geweldig. Nogmaals het is de body waar ik problemen mee heb, laat ik het zo formuleren dat ik het te druk vindt.

Ik bedoel het goed, niet om jullie werk af te zeiken dus ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.

S6 ermee
RenéKuppens    posted on 14-03-2007 15:50
TJEKER

This is an old Topic

No new postings for 6.771 days.
 Post CommentThat would be 225.7 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

336 Users online: 39 Guests (297 Unknown)
Pages generated today : 6.821
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.658.833