mijn eerste echte nummer wat ik ook ga afwerken. het is wat softe jump er moet ook nog een hoop aan gebeuren, maar wil graag weten wat jullie er al van vinden. Linkie: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
What do you think about [T] MoXeGy & DJ Ibiz!X - You(demo) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ondanks dat ik geen echte jumpert ben...track klinkt opzich best funky maar tis nogal leeg op de achtergrond...probeer ook wat meer effecten te gebruiken op je synths, nu klinken ze nogal 'goedkoop' zegmaar. Ook zou ik niet beginnen met die cheap ass claps probeer er iets origineels van te maken...het gebruik van wat meer effects dat doet wonderen..
Ik ben eveneens geen jumpert maar heb wel een mening. Ik vind het persoonlijk een vervelend nummer. Heb het tot 3 x toe aangehoord maar dat wordt je er echt een beetje knots van.
Een pluspunt is de break op 1.08min. de overgang van de intro naar de body vindt ik goed, een kleine contrast verschil. Geweldig. Nogmaals het is de body waar ik problemen mee heb, laat ik het zo formuleren dat ik het te druk vindt.
Ik bedoel het goed, niet om jullie werk af te zeiken dus ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.