Poster: T4Twister
ik weet niet ofdat het echt zoveel geweldiger is, dat gedoe via usb, via analoog werkt het n.m.m. evengoed...
de draaitafel heeft, zoals velen zeggen, niet een echt stabiel platter, niet voor het scratchwerk dus. en de naald heeft nogal speling, maar daar weet ik niets vanaf.
maar ondanks dat denk ik wel datie zn geld waard is(levensduur, kwaliteit v componenten enzo)
Poster: T4Twister
en de naald heeft nogal speling, maar daar weet ik niets vanaf.
Poster: djmamo
de speling, in je toonarm kun je er afhalen. velen vergeten ook vaak dat dat bij elk merk zo is dat er een bepaalde speling op de toonarm zit.
Poster: rekord
ik zou die draaitafel echt niet kopen, ik heb ze al in mijn handen gehad en het is ten eerste al plastiek en
veel belangrijker er komt iets nieuws op de markt dat je kan aansluiten op je draaitafel( oa op de synq ) het speeltje is van synq dacht ik, en daarmee kan je ook vinyl omzette op pc.
het is dus een soort transfo van niet meer dan 40euro dacht ik!
ik zou die draaitafel echt niet kopen, ik heb ze al in mijn handen gehad en het is ten eerste al plastiek en
veel belangrijker er komt iets nieuws op de markt dat je kan aansluiten op je draaitafel( oa op de synq ) het speeltje is van synq dacht ik, en daarmee kan je ook vinyl omzette op pc.
het is dus een soort transfo van niet meer dan 40euro dacht ik!
steev leer je beheersen man
je bent gewoon in je gat gebeten omwat ik aanhaalde,
als jij liever werkt met die numark voor mij geen probleem hoor
ik wou fettibamba alleen maar late wete dat er nog alternatieven bestaan om te digitaliseren.
ik spreek uit MIJN ervaring maar dat is blijkbaar ongeloofwaardig
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.