Poster: rekord
ik zou die draaitafel echt niet kopen, ik heb ze al in mijn handen gehad en het is ten eerste al plastiek en
veel belangrijker er komt iets nieuws op de markt dat je kan aansluiten op je draaitafel( oa op de synq ) het speeltje is van synq dacht ik, en daarmee kan je ook vinyl omzette op pc.
het is dus een soort transfo van niet meer dan 40euro dacht ik!
Hmm, wordt de opname beïnvloed door het materiaal waar de draaitafel van gemaakt is? Dacht het dus niet. Ten eerste zeg je al 2x dacht ik, niet echt een betrouwbaar verhaaltje. Ten tweede is dit een goede draaitafel om vinyl mee te digitaliseren. Ik heb 2 TT1650 draaitafels, waarmee ik nog nooit problemen mee heb gehad. Bij de ene had ik wat speling zitten in de arm, maar die is gratis eruit gehaald. Overigens heb je hier geen last van bij het opnemen, pas als je druk in de weer bent met het draaien en beats goed moet krijgen, is de kans wat groter dat hij skipt. Maar dit echt miniem. En trouwens, naar torque waardes hoef je niet te kijken aangezien het bij opnemen niet uit maakt of hij snel start of wel?
Wat ik je wel aanraad, is een ander element erop te zetten. Het start element van Numark is leuk om mee te beginnen, maar ik weet zeker dat als je nu gaat opnemen en daarna een ander element koopt, je het verschil duidelijk hoort!
Veel succes ermee, maar ik kan je garanderen dat je geen spijt krijgt van de aanschaf van deze draaitafel