Je eigen party opzette !! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjSiLvErMoRoS    posted on 29-11-2004 18:51
Lijkt me echt wel strak plan alleen ik vraag me af hoe ik dat moet doen met het drinke enz iemand een idee en wat is het beste om het feest te geve zaaltje of iets anders ...?

Greetz Silvermoros
User edit by DjSiLvErMoRoS on 29-11-2004 @ 18:52:12 (3%)

What do you think about Je eigen party opzette !! ??

Vote :   

Prolight    posted on 05-03-2006 20:50
vanzelfsprekend moet "het concept" voor zon evenement wel haalbaar zijn ( daar heb ik rekenmodules voor) en moet het op zijn minst voor de toekomst commercieel haalbaar zijn
Jorrit    posted on 05-03-2006 20:51
Tuurlijk, als je verlies op zoiets maakt is natuurlijk onzin Winking my eye

Maar aan wat voor concept denk je dan?
Prolight    posted on 05-03-2006 20:56
de eerste twee, drie jaar zijn veelal verliesgevend..... die kosten zijn dan gewoon voor mij: geen rekening verhuur licht en geluid etc. Maar dat houdt in dat we met elkaar een concept voor een wederkerend event op een vaste datum op poten zetten. Vanzelfsprekend met er dan een samenwerking contractueel vastliggen. Als het concept aansluit bij de doelgroep die je kunt bereiken dan kun je het jaar daarop rekenen op meer bezoekers. Een event is pas rendabel bij 1500 betalende bezoekers........

Je kunt bijvoorbeeld denken aan een DJ contest en workshops overdag met als afsluiting een dance event: dat kan jaarlijks terugkeren en er bestaat, neem ik aan, een grote groep geinteresseerden....... (tis maar een idee)

Jorrit    posted on 05-03-2006 21:06
Ik vind het een super idee, en zie het zeker zitten.
Genoeg DJ's hier voor zo'n event, dat is zeker.
Ik weet niet hoe de rest (Lead, Wim, Nvie, Tairip etc.) erover denkt...
Prolight    posted on 05-03-2006 21:06
Met een beetje geluk kan ik het voor elkaar krijgen om in de regio nijverdal in een oude fabriekshal wat op te zetten.  mail me maar op <mail>info@prolight-events.com</mail>
Mod edit by Jorrit on 05-03-2006 21:07 (16%)
[MOD Edit] Mail anti-spam ;)
Djblom    posted on 05-03-2006 21:12
lijkt mijn wel een lachen idee wat Prolight toenet zei
Prolight    posted on 05-03-2006 21:12
aan licht en geluid zal het niet ontbreken:

2x technics sl-DZ1200

(helaas nog) de pioneer clone van behringer.......

2x 3 kw FOH stack met QSC 2450 amps

1x licon1 lichtregietafel (1024 kan + 96 dimmerkringen)

1x Yamaha 32 kan 6 groepen FOH mengtafel

48 x par 64 1KW p stuk VNSP

48 x par 56 300W p stuk NSP

8 x Futurelight PSC-575 scans 16 kan

8 x Futurelight CC-200 colour changers

4 x Futurelight SC-375 scanners

1 x 1500 W strobo

2 x 1500 W DMX rookmachines

ca. 45 meter truss

ca. 30 meter zwart theaterdoek van 3,5 meter hoog

8 x theatre spots

etc.......

Djblom    posted on 05-03-2006 21:16
geen pioneers dus:p en hoe gaat dat dan aan de deur een kaarjte kopen ofzo en met mensen die nog geen 16zijn?
Jorrit    posted on 05-03-2006 21:20
Pioneer-eigenaren zijn hier zat Winking my eye
Prolight    posted on 05-03-2006 21:22
leeftijd is geen probleem, zolang je maar geen alcohol verkoopt aan minderjarigen of toelaat dat er door die groep alcohol gedronken wordt. Daarover heb ik al protocolletjes klaarliggen die we ieder jaar met de politie en gemeente doornemen bij evenementen. Wij werken met bandjes: bij de entree als je een kaartje koopt moet je je kunnen legitimeren om een polsbandje te krijgen (die krijg je als je 16 jaar of ouder bent), aan de bar kun je alleen (alcohol) bestellen als je een bandje hebt. (iedereeen van 16 jaar of ouder heeft dus een bandje) Drink je alcohol en ziet de beveiliging of eigen security dat je geen bandje hebt dan krijg je, naar gelang de aard van het voorval een vermanend standje of wordt je (EN diegene die je de drank heeft gegeven) verwijderd. wij werken overigens met Veneberg Security ( van Berend Veneberg, voormalig sterkste man van Nederland) zij zijn goed ingespeeld op evenementenbeveiliging en doen het erg goed bij de evenemente waar ik ze heb gehad.
Prolight    posted on 05-03-2006 21:24
gelukkig heeft de behringer meer dan twee kanalen: kep die dingen v#@$%!mme net gekocht. Dus ik denk ff op internet kijken of er nog specs zijn waar ik nix vanaf weet....... (nemen we wel op in het regelement Tech.... of nix!....
robbert    posted on 05-03-2006 22:43
Nou er zal echt wel iemand een pro mengpaneel willen lenen op dit forum Winking my eye
djdinaio    posted on 05-03-2006 23:02
zijn er dan plannen of iets danConfused
Summler    posted on 05-03-2006 23:07
Ik ben zelf samen met mijn huisgenoten organisator van kleinschalige feesten in ons eigen huis. Dat is een antikraakpand waarvan wij de onderverdieping hebben omgebouwt tot soort van discotheek met een redelijk audiosysteem 2x 230w rms gevoed door een draaiend vdj progje.

Wat erg belangrijk is als je een feest geeft.

- geef je een feestje omdat je jarig bent of dat je er zelf niets op achteruit (financieel) wilt gaan. dan moet je toch een entreeprijs vragen, tenminste dat doen wij wel altijd. van dat geld kun je drinken kopen voor je gasten + eventuele aankleding van het feest.

- Zorg in ieder geval dat je je genodigden op tijd uitnodigd. Dan kunnen ze er rekening mee houden, dat ze naar jouw party gaan.

-Zorg voor een beetje bekendheid, Wil je vaker feestjes gaan geven? laat dan polsbandjes met de naam van jouw persoonlijke website erop afdrukken www.dutchband.nl 

- Zorg dat je voor een feestje van 50 man of meer toch wel een goed calamiteitenplan hebt.

-Zorg er ook voor dat je zelf of dat je iemand hebt die het overzicht een beetje houdt.

Als je nog vragen hoor ik het wel!

Sandr    posted on 06-03-2006 16:00
Iemand die het overzicht een beetje houdt....
Als je een serieuze party wil geven zal je toch echt beveiliging moeten inhuren lijkt me.
Maar voor de wat kleinere party's heb je een redelijk plan denk ik zo.
Play that funky music white boy....
Djblom    posted on 06-03-2006 16:06
ik hoop wel dat we het door zetten de pary met meeting:p
Prolight    posted on 06-03-2006 19:29
nou spreken we ergens een keer af: noem maar een datum?
Djblom    posted on 06-03-2006 21:19
ja ik heb daar niks over te zeggen dat moet je eigenlijk met lead en w.i.m over leggen
Prolight    posted on 07-03-2006 10:37
ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar Lead en W.I.M. :

ik wacht jullien reactie wel af.

mvr gr Prolight Events

GDproductions    posted on 07-03-2006 10:58
Poster: Sandr
Iemand die het overzicht een beetje houdt....
Als je een serieuze party wil geven zal je toch echt beveiliging moeten inhuren lijkt me.
Maar voor de wat kleinere party's heb je een redelijk plan denk ik zo.

beveiliging is altijd wel te regelen ik ken een paar mensen van de beveiliging opleiding dus dat zal niet zon heel groot probleem zijn om daar een keer aan te kloppen:D

maar of dit plan ooit van de grond komt is maar een raadsel:S
djmamo    posted on 07-03-2006 11:14
Poster: Prolight
de eerste twee, drie jaar zijn veelal verliesgevend..... die kosten zijn dan gewoon voor mij: geen rekening verhuur licht en geluid etc. Maar dat houdt in dat we met elkaar een concept voor een wederkerend event op een vaste datum op poten zetten. Vanzelfsprekend met er dan een samenwerking contractueel vastliggen. Als het concept aansluit bij de doelgroep die je kunt bereiken dan kun je het jaar daarop rekenen op meer bezoekers. Een event is pas rendabel bij 1500 betalende bezoekers........

ff off topic hier wordt wel gepraat over een dance feest en in een bepaalde regio.

heb zelf ook meerdere feesten georganiseeerd en met succes en met meer en minder man, en kan zeggen dat 700 personen al rendabel kunnen zijn het ligt helemaal aan de opzet van je feest, en natuurlijk waar je het houd.

in de regio eindhoven is blijkbaar meer te verdienen dan regio utrecht, waarschijnlijk omdat er in eindhoven nog wordt gedronken en in de regio utrecht meer aan drugs wordt gedaan.

maar een locatie is niet zo moeilijk ligt er aan waar je het wil houden weet wel wat plaatsen in regio eindhoven waar je niets of bijna niets betaald

www.moonentertainment.nl

This is an old Topic

No new postings for 7.127 days.
 Post CommentThat would be 237.6 months
or a whopping 19.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

164 Users online: 108 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 13.239
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.630

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use