Poster: Sandr
Iemand die het overzicht een beetje houdt....
Als je een serieuze party wil geven zal je toch echt beveiliging moeten inhuren lijkt me.
Maar voor de wat kleinere party's heb je een redelijk plan denk ik zo.
Poster: Prolightde eerste twee, drie jaar zijn veelal verliesgevend..... die kosten zijn dan gewoon voor mij: geen rekening verhuur licht en geluid etc. Maar dat houdt in dat we met elkaar een concept voor een wederkerend event op een vaste datum op poten zetten. Vanzelfsprekend met er dan een samenwerking contractueel vastliggen. Als het concept aansluit bij de doelgroep die je kunt bereiken dan kun je het jaar daarop rekenen op meer bezoekers. Een event is pas rendabel bij 1500 betalende bezoekers........
ff off topic hier wordt wel gepraat over een dance feest en in een bepaalde regio.heb zelf ook meerdere feesten georganiseeerd en met succes en met meer en minder man, en kan zeggen dat 700 personen al rendabel kunnen zijn het ligt helemaal aan de opzet van je feest, en natuurlijk waar je het houd.in de regio eindhoven is blijkbaar meer te verdienen dan regio utrecht, waarschijnlijk omdat er in eindhoven nog wordt gedronken en in de regio utrecht meer aan drugs wordt gedaan.maar een locatie is niet zo moeilijk ligt er aan waar je het wil houden weet wel wat plaatsen in regio eindhoven waar je niets of bijna niets betaald
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.