Poster: Vibemaster-D
ik was een keer bij correct een tijdje terug. ik zeg zo tegen zo een vent. ik wil de DJM800 uittesten. want ik wil die misschien aanschaffen. hij vroeg ga je die vandaag dan kopen. toen zei ik zo nee vandaag nog niet. en toen zijn hij ja jammer dan, dan kom je maar terug als je hem wel serieus wilt kopen.
Ja, ik ken dit probleem. Laatst was ik voor een DN-S1000 aan het kijken, dus ik naar correct. Ik kon hem uit proberen, dus zij hem halen van de plek waar hij stond.. 10 minuten later stond hij dan eindelijk, sluiten ze hem aan. Oke zegt die man, even kijken hoe het werkt..
Dat was dus al het eerste wat me opviel, totaal geen idee van wat ze verkopen.
Die man dus op alles drukken, en de cd speler "filpte" hem dus ook letterlijk. Ik vraag dus aan die man, ja, is er misschien iemand die mij uitleg kan geven over deze cd speler? Nou, dat kon dan wel. Hij iemand halen en na 10 minuten was er dan ook iemand.
Kreeg ik dus met iemand te maken die alleen verstand had van Reloop en Pioneer spelers. Ja zegt hij, ik weet niet hoe deze precies werkt, maar ik kan je wel laten zien hoe deze Reloop speler werkt (stond naast de DN-S)
Hij uitleggen, maarja, hier kwam ik niet voor. Dus na een tijdje (zinloze) uitleg vraag ik of ik nu eindelijk die DN-S1000 mag proberen, en ja dat kon wel. Dus ik, hehe eindelijk.
Maar, ze waren dus de boxen die aan het einde van de zaal staan (dat zijn er heel wat, en de mensen die correct kennen weten waar ik het over heb) opnieuw aan het inrichten. Die muziek stond dus knoerdhard aan. Zelfs terwijl ik de cd speler uit stond te testen (over één box, want het lukte ze niet om hem in stereo te krijgen) werd die kl*te muziek nog niet uit gezet.
Op een gegeven moment was ik het dus echt zat. Ik had eigenlijk al besloten dat ik hem zou kopen maar wilde hem nog even uit proberen. Had ik nu gedaan, en ik was het erover eens dat het een lekker spelertje was. Dus ik vraag aan die man: Ja, ik zou er graag één willen hebben. Oke, ik zal even in het magazijn kijken.
Komt hij terug (nu het top punt) Ja zegt hij, we hebben hem niet meer. Dus ik zeg, oh oke, maar jullie krijgen hem vast volgende week weer binnen? Nou zegt hij, dat kan nog wel 2 maanden!!! duren!!
Nou, echt, ik zakte door de grond!! Ik kom dus bij deze never ever meer bij Correct Rotterdam.