Poster: robbert
Nu jullie het toch over de regenboog hebben.. De zaak in Maastricht is failliet, maar in Sittard dus niet zo te horen?
Poster: Vibemaster-D
ik was een keer bij correct een tijdje terug. ik zeg zo tegen zo een vent. ik wil de DJM800 uittesten. want ik wil die misschien aanschaffen. hij vroeg ga je die vandaag dan kopen. toen zei ik zo nee vandaag nog niet. en toen zijn hij ja jammer dan, dan kom je maar terug als je hem wel serieus wilt kopen.
Poster: janusjaap
Oh ja, ik adverteer niet voor feedback, want ik koop mijn waar waarschijnlijk ergens anders. wilde alleen vertellen dat er wel winkels zijn die je de aandacht geven die je verdient. We hebben het hier niet over een paar eurootjes, dus ga voor jezelf en laat je niet 'opnaaien' door een verkoper. Ze moeten je minimaal uit kunnen leggen wat goed is aan bijv. de Denon DN-S3500S of Pioneer CDJ-1000MkIII, maar OOK wat de minpunten zijn. Een verkoper moet praten alsof het hem niet uitmaakt wat je koopt, maar wel dat je tevreden bent en blijft nadat je het hebt gekocht.
zo, pfffffffffff
Poster: Vibemaster-D
ik zat net te denken ik ben pas ook nog bij correct geweest dat was dus echt het toppunt voor mij om er nooit meer iets te kopen.
ik vraag aan zo een kerel (volgens mij had hij ADHD want hij stond geen 10 sec stil maar goed)of hij flightcase heeft waar 2x CDJ 1000/800 en een 19"mixer in kan. begint hij mij uittelachten en zegt dat dat dus nooit voor komt dat iemand een CDJ/ tabletop aansluit op een 19" mixer hij zei dat dat alleen voor dubbelaars is. en dat tabletops met een mixer van de DJM 12" maat of kleiner zijn. :S
ik zeg tegen hem dus dat komt dus volgens u nooit voor hij zegt NEE dat bestaat nooit. ik zeg tegen hem dus het komt nooit voor dat iemand een DJM1000 heeft en 2 CDJ1000's of een DATEQ apollo of LPM. hij zegt echt heel droog van NEE dat komt nooit voor. en ik moest thuis maar eens wat beter gaan leren hoe het allemaal zat.
toen ben ik dus echt kwaad weggegaan. kom ik bij feedback zegt de verkoper heel rustig ik weet wat je bedoelt je hebt BV de CDJ20 van Prodjuser.
ik bedoel zulk soort personeel verpest je klanten toch.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.