[M] dj mez - electrofine beatz1 - www.djmez.n
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmez    posted on 01-03-2007 20:46
hoihoi,

Styles: House, electro, club
nou me eerste mix erop zetten, mixt met pioneers cdj1000 mk2
hoop dat jullie genieten en laat me tips maar lekker achterHappy, laughing
Als je trouwens een booking wilt doen om mij, hoor ik t graag van je!

Tracklist:
#1   Traffic - The big signs
#2   Bodyrox - Yeah Yeah (D. ramiraz rmx)
#3   Don diablo - Blow your speakers (beatkidz rmx)
#4   Italian Stallion - Nasty (Sidney Samson Remix)
#5   Sidney Samson - Hook it
#6   Mr. oizo - Flat Beat
#7   Gelazer - Iedereen gaat los!
#8   Erick E - The Beat is rocking
#9   Gregor salto & chuckie - Toys are nuts
#10  Dr. Kucho & gregor salto - Can't stop playing
#11  Fedde Le Grand - Put your hands up for detroit

VOOR DE LINK EVEN REPLYEN/POSTEN! hij staat onder hidden message

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by djmez on 01-03-2007 @ 21:23:10 (9%)

What do you think about [M] dj mez - electrofine beatz1 - www.djmez.n ??

Vote :   

djmamo    posted on 01-03-2007 20:57
ff kijken, ik krijg hem niet geopend

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 01-03-2007 @ 21:00:04 (100%)
ceesietopc    posted on 01-03-2007 21:00
Ik ga ook ff kijken..

maaruh, is dit niet een [m]?

edit:
404
User edit by ceesietopc on 01-03-2007 @ 21:02:11 (21%)
djmez    posted on 01-03-2007 21:22
hoe meot ik de naam editen lukt me niett
djmez    posted on 01-03-2007 21:23
Nu moet hij het doen!
MoXeGy    posted on 01-03-2007 21:34
luisterenHappy, laughing
Cyspoz    posted on 01-03-2007 21:36
Downloading...
Jorrit    posted on 01-03-2007 21:39
Traffic - The big signs

Misschien bedoel je: Traffic signs - The big fake ?

Wat een tracklist man, ik vind er weinig unieks inzitten, en dat is toch uiteindelijk wat het belangrijkste is van een DJ: unieke / boeiende platenkeus.
Reemz    posted on 01-03-2007 23:38
Ben het wel eens met Jorrit maar ben toch nieuwschierig.
tym    posted on 02-03-2007 01:46
even kijken ..
Day-One    posted on 02-03-2007 03:25
`die gaan we ff dllen... gaat lekker zo mannetje Thumbs Up wel net na het begin van je set een beetje werken geblazen Happy, laughing maar wel goed opgelost Thumbs Up toppie!! de rest  spreekt voorzich

Keep it up!!

Cheers
User edit by Day-One on 02-03-2007 @ 13:19:45 (100%)
ChiellianvanWhod    posted on 02-03-2007 09:44
Ik ga hem nu nog niet downloaden, maar als ik de tracklist bekijk vind ik hem een beetje out-date.
Maar de mix is natuurlijk belangrijker! ik ga het thuis beluisteren!
Cyspoz    posted on 02-03-2007 14:13
Feedbacking...

Yo DJ Mez. Ik heb je mix beluisterd en hierbij van mij wat feedback. Ik ben het deels met het commentaar hierboven bezig dat het niet echt een hele spannende tracklist is. Echter wil dat nog niet betekenen dat jij niet jou favoriete nummers in een mix mag stoppen. Maar probeer ook te begrijpen dat de meeste DJ's hier iedere dag bezig zijn met de laatste muziek en als jij dan met nummers van enkele maanden oud aan komt dan zijn de meeste die al zat omdat ze plat en suf gemixt zijn.
Dat gezegt te hebben valt mij op dat er in de mix wat volume schommelingen zitten. Het is niet heel erg heftig maar wel goed hoorbaar. Probeer er op te letten dat je tijdens een mix alles evenhard laat gaan. Beste is om 0 dB max uit te sturen vanuit je mixer naar je pc, zodat je ook de kans op vervorming voorkomt.
Verder zie ik wel een beetje vreemde opbouw van je mix. Het is namelijk gebruikelijk om een mix in tempo en spanning toe te laten nemen. Dat doe je in jou mix niet echt, zeker met Flatbeat van Mr. Oizo leg je nogal een rustig en traag moment in je mix. Ook al kies je zelf de nummers, probeer wel iets meer na te denken over de opbouw ervan.
Het beat matchen gaat je verder vrij goed af en de meeste nummers lopen netjes in elkaar over. Je mix momenten zijn goed en logisch gekozen en verder netjes in de maat van de muziek.
Af en toe doe je een keer een wat vreemde overgang in mijn ogen of speel je iets te veel om het maar zo even te noemen. Dit viel me vooral op bij Fedde le Grand die je er nogal wat roekeloos doorheen gooit. Ik denk dat je links en rechts iets meer subtiel moet zijn alhoewel ik het experimenterende gedrag in je mix alleen maar kan aanmoedigen. Dat is namelijk iets erg goeds om jezelf steeds verder mee te ontwikkelen.

Ten slot wilde ik nog even kwijt dat ik je niet wilde boeken, maar dat ik nog wel weer eens een mix van je online wil zien. Ik zou zeggen doe wat met de feedback op een manier die jij verstandig acht en dan tot de volgende mix wat mij betreft.

P.S. In je DJ Booth sectie zie ik geen CDJ-1000 MK2, waren die geleend?
djmez    posted on 02-03-2007 16:31
Poster: Cyspoz
Feedbacking...

Yo DJ Mez. Ik heb je mix beluisterd en hierbij van mij wat feedback. Ik ben het deels met het commentaar hierboven bezig dat het niet echt een hele spannende tracklist is. Echter wil dat nog niet betekenen dat jij niet jou favoriete nummers in een mix mag stoppen. Maar probeer ook te begrijpen dat de meeste DJ's hier iedere dag bezig zijn met de laatste muziek en als jij dan met nummers van enkele maanden oud aan komt dan zijn de meeste die al zat omdat ze plat en suf gemixt zijn.
Dat gezegt te hebben valt mij op dat er in de mix wat volume schommelingen zitten. Het is niet heel erg heftig maar wel goed hoorbaar. Probeer er op te letten dat je tijdens een mix alles evenhard laat gaan. Beste is om 0 dB max uit te sturen vanuit je mixer naar je pc, zodat je ook de kans op vervorming voorkomt.
Verder zie ik wel een beetje vreemde opbouw van je mix. Het is namelijk gebruikelijk om een mix in tempo en spanning toe te laten nemen. Dat doe je in jou mix niet echt, zeker met Flatbeat van Mr. Oizo leg je nogal een rustig en traag moment in je mix. Ook al kies je zelf de nummers, probeer wel iets meer na te denken over de opbouw ervan.
Het beat matchen gaat je verder vrij goed af en de meeste nummers lopen netjes in elkaar over. Je mix momenten zijn goed en logisch gekozen en verder netjes in de maat van de muziek.
Af en toe doe je een keer een wat vreemde overgang in mijn ogen of speel je iets te veel om het maar zo even te noemen. Dit viel me vooral op bij Fedde le Grand die je er nogal wat roekeloos doorheen gooit. Ik denk dat je links en rechts iets meer subtiel moet zijn alhoewel ik het experimenterende gedrag in je mix alleen maar kan aanmoedigen. Dat is namelijk iets erg goeds om jezelf steeds verder mee te ontwikkelen.

Ten slot wilde ik nog even kwijt dat ik je niet wilde boeken, maar dat ik nog wel weer eens een mix van je online wil zien. Ik zou zeggen doe wat met de feedback op een manier die jij verstandig acht en dan tot de volgende mix wat mij betreft.

P.S. In je DJ Booth sectie zie ik geen CDJ-1000 MK2, waren die geleend?

Bedankt voor je feedback ik zal er zeker meer op gaan letten.
Die cdj-1000 mk2 was op een feest waar ik moes draaien!

En me nieuwe set moet ik nog online zetten, dus je hoort snel!
User edit by djmez on 02-03-2007 @ 17:10:49 (3%)
ErikB    posted on 02-03-2007 17:15
check

This is an old Topic

No new postings for 6.783 days.
 Post CommentThat would be 226.1 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

462 Users online: 250 Guests (212 Unknown)
Pages generated today : 14.145
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.666.157