Traffic - The big signs
Poster: Cyspoz
Feedbacking...
Yo DJ Mez. Ik heb je mix beluisterd en hierbij van mij wat feedback. Ik ben het deels met het commentaar hierboven bezig dat het niet echt een hele spannende tracklist is. Echter wil dat nog niet betekenen dat jij niet jou favoriete nummers in een mix mag stoppen. Maar probeer ook te begrijpen dat de meeste DJ's hier iedere dag bezig zijn met de laatste muziek en als jij dan met nummers van enkele maanden oud aan komt dan zijn de meeste die al zat omdat ze plat en suf gemixt zijn.
Dat gezegt te hebben valt mij op dat er in de mix wat volume schommelingen zitten. Het is niet heel erg heftig maar wel goed hoorbaar. Probeer er op te letten dat je tijdens een mix alles evenhard laat gaan. Beste is om 0 dB max uit te sturen vanuit je mixer naar je pc, zodat je ook de kans op vervorming voorkomt.
Verder zie ik wel een beetje vreemde opbouw van je mix. Het is namelijk gebruikelijk om een mix in tempo en spanning toe te laten nemen. Dat doe je in jou mix niet echt, zeker met Flatbeat van Mr. Oizo leg je nogal een rustig en traag moment in je mix. Ook al kies je zelf de nummers, probeer wel iets meer na te denken over de opbouw ervan.
Het beat matchen gaat je verder vrij goed af en de meeste nummers lopen netjes in elkaar over. Je mix momenten zijn goed en logisch gekozen en verder netjes in de maat van de muziek.
Af en toe doe je een keer een wat vreemde overgang in mijn ogen of speel je iets te veel om het maar zo even te noemen. Dit viel me vooral op bij Fedde le Grand die je er nogal wat roekeloos doorheen gooit. Ik denk dat je links en rechts iets meer subtiel moet zijn alhoewel ik het experimenterende gedrag in je mix alleen maar kan aanmoedigen. Dat is namelijk iets erg goeds om jezelf steeds verder mee te ontwikkelen.
Ten slot wilde ik nog even kwijt dat ik je niet wilde boeken, maar dat ik nog wel weer eens een mix van je online wil zien. Ik zou zeggen doe wat met de feedback op een manier die jij verstandig acht en dan tot de volgende mix wat mij betreft.
P.S. In je DJ Booth sectie zie ik geen CDJ-1000 MK2, waren die geleend?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.