Welk mengpaneel ? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

davy    posted on 22-11-2004 20:39
Ik ben een beginnende DJ maar ik zou graag meteen met een deftig 4 kanaals mengpaneel kopen kan er mij iemand advies geven?
Mod edit by Lead on 31-08-2008 12:36 (3%)

What do you think about Welk mengpaneel ? ??

Vote :   

DJ_Inspiration    posted on 25-06-2005 17:50
Ik heb nu een maand de Reloop RMX-40BPM (das de versie van deze mixer zonder de effecten).
Een heel leuk mixertje voor het geld en voelt heel degelijk aan.
Ik heb hem natuurlijk nog maar een maand dus kan ik nog niets over de kwaliteit op termijn zeggen.
Hij lijkt mij echt een leuk mixertje dat niet overdreven duur is en je toch lang plezier kan van hebben (ik kan natuurlijk fout zijn maar ik hou jullie op de hoogte moest mijn gevoel niet uitkomen )
DJ_Aad    posted on 27-06-2005 13:31
Ik blijf toch bij de DJM-600. Er zijn een aantal nadelen te noemen (hoewel ik ze zelf nooit heb ondervonden): mindere qualiteit faders (in vergelijking met gelijkgeprijsde mixers) en een wat mindere geluidskwaliteit. Wat deze mixer echter zo goed maakt (en hij daardoor al die jaren niet veel in prijs gedaald is) is dat hij zo eenvoudig in gebruik is; net zoals alle producten van Pioneer. Per kanaal heb je een db-meter erop, zodat je makkelijkje geluidsniveau's kunt instellen. Verder heb je genoeg ruimte voor de bediening van je knoppen/faders, de EQ's per kanaal "killen" meer dan voldoende (meer dan die van Dateq-mixers) en last but nog least het effect-gedeelte. Inmiddels zijn er mixers/effectapparaten die meer mogelijkheden bieden, maar zoals al eerder genoemt: het is zo eenvoudig in gebruik, alle belangrijke effecten zitten erop en het sampler-gedeelte rond het geheel naar boven af. TOP product!!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

44 Users online: 21 Guests (23 Unknown)
Pages generated today : 26.491
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.152.510