Uitbreiden dj set
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niles    posted on 26-02-2007 13:36
jow . .

ik heb nu een 2 kanaals mengpaneeltje, maar die is aan het einde van zijn latijn, zodra ik een beetje aan m'n faders wiebel, hoor ik mijn geluid kraken.
ik heb nu een numark dm1002x, en hij bevalt me opzich zeker wel!

alleen nu ben ik wel toe aan een nieuwe. .  ik heb 2 denons s-1000 en wil dit misschien in de toekomst uitbreiden met 2 turntable's.

ik heb nog niet echt een idee wat voor mengpaneel ik moet gaan kopen...
ik zit te denken aan de denon dnx100, maar deze is maar 2 kanaals
of aan de berhinger djx 700, deze is 4 kanaals, maar heb hier af en toe gelezen dat dj's niet echt dol zijn op spullen van berhinger . . .

ik hoop dat jullie me kunnen helpen beslissen tussen deze 2, en als jullie betere suggesties hebben voor een mixer, dan hoor ik dat graag! (max. +/- 250)

ThnX

Mod edit by Jorrit on 26-02-2007 16:30 (1%)

What do you think about Uitbreiden dj set ??

Vote :   

Aemilius    posted on 26-02-2007 13:42
De Denon is opzich een leuke mixer alleen heeft idd maar 2 kanalen, de behringer zou ik niet voor gaan gezien de reviews en vele slechte ervaringen. Ik denk dat als je een 4 kanaals mixer wilt gaan nemen (wat volgens mij ook de beste keuze is) dat je beter voor de: Reloop RMX-40 BPM kan gaan.. Deze valt binnen jouw budget en functioneert ook wat beter dan de behringer als je het mij vraagt Winking my eye..
niles    posted on 26-02-2007 13:47
ok, top
een 4 kanaals leek mij idd ook beter, makkelijker draaien enzo . . .

ik ga maar eens ff zoeken naar die reloop . .  thnkx man

heb net trouwens ff je booth bekeken, ziet er vet uitWinking my eye
Samm    posted on 26-02-2007 17:00
Ik heb de djm 400 die echt echt aan te raden maar ligt wel boven je budget! Je kunt ook even door sparen en dan heb je echt wel een top mixer!
Alleen wel 2 kanalen maar je kunt ook nog switchen bovenaan je mengpaneel
MartinDuncan    posted on 26-02-2007 21:39
wat ik dus idd ook zou doen is even doorsparen of wat geld van je ouders lenen of zo (omdat je mixer dus aan het eind van zijn latijn is en je natuurlijk wel wilt blijvne oefenen) En gaan voor een numark 5000 FX
Steev    posted on 26-02-2007 21:41
Poster: MartinDuncan
wat ik dus idd ook zou doen is even doorsparen of wat geld van je ouders lenen of zo (omdat je mixer dus aan het eind van zijn latijn is en je natuurlijk wel wilt blijvne oefenen) En gaan voor een numark 5000 FX

Zeker ook een mooie mixer! Ik heb er nu 2 draaitafels en een Denon 1000 op aangesloten en dit gaat heel erg lekker hoor ! :D

This is an old Topic

No new postings for 6.566 days.
 Post CommentThat would be 218.9 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

188 Users online: 17 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 38.270
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.905.292