Poster: tairip
Die Numark 5000fx is niet echt een superbak hoor. Hij heeft wat probleempjes met de voeding (misschien zijn ze verholpen).
De knopjes en faders voelen redelijk plastic fantastic aan!
Poster: tairip
De effecten van de Numark werken ook niet echt lekker en snel! (of je moet er al mee gewend zijn).
Bij de Pioneers bijvoorbeeld is het draai draai druk en draai :P haha en je hebt het effect! Bij de numark zie je ook niet echt wat je doet ben ik van mening.
Als je een goede mixer wil zou ik voor 500.- een tweede hands Dateq XTC kopen, die lange faders wen je wel aan. Wel heeft de XTC een aantal nadelen zoals; de niet uitschakel en toewijsbare X-fader.
Poster: Steev
En ja, over dat plastic fantastic, diegene die minder geld hebben moeten ook een mixer kunne kopen.. Dat je dit van een skytec zegt oke, maar van een toch redelijk kwaliteit mixer vind ik het een beetje mindere opmerking...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.