Sinds 3 weken heb ik dus mijn Citronic PD-45 ultima's.
Het is dan ook sinds 3 weken dat ik voor het eerst met vinyl draai.
Na een uurtje of 8 oefenen (had niet meer tijd helaas) heb ik mijn eerste mix opgenomen.
Ik weet dat niet alles goed verloopt, en dat sommige overgangen niet 100% zijn.
Maar toch wil ik graag jullie commentaar.
nr1: Jackyll & Hyde - Frozen Flame
nr2: Hardwell & Franky Rizardo - Slammin'
nr3: Carlos - Silmarilla 2007
nr4: Marco V - Simulated 2006 edit
nr5: Bass-T - Check This
nr6: Niels de Vries - Suendo
nr7: Leon Bolier presents Precursor - Lyra
nr8: Dj Tiësto - Pirates of the Caribbean
Mijn eigen commentaar:
Nr1 -> Nr2 : Nummer 1 was te kort. Daardoor was de overgang niet zo heel mooi.
Nr2 -> Nr3: Overgang was niet onaardig. Beatmatch was redelijk. Vond het jammer dat ik er net iets naast zat af en toe. De overgangstijd leek mij lang genoeg.
Nr3 -> Nr4: Overgang was ook niet onaardig. Ook hier was de beatmatch redelijk. Af en toe er heel iets naast. De fluit heb ik naar mijn mening iets te lang door laten gaan.
Nr4 -> Nr5: Het verschil in nummers is te groot. Daardoor klinkt het wat chaotisch.
Nr5 -> Nr6: Nummer 6 had er iets eerder ingekunt. En ook hier zit ik net iets naast de beat. Dit corregeer ik met het "hoofdnummer". Had ik beter niet kunnen doen.
Verder heeft nummer 6 een langere intro dan ik zelf dacht. Dat maakt dit stukje heel saai.
Nr6 -> Nr7: Ook heeft nummer 6 een lange outro, wat de overgang ook saai maakt. Verder vind ik de beatmatch wel redelijk hier.
Nr7 -> Nr8: Jammer dat ook hier de beat niet 100% gelijk loopt. Zit er net iets naast helaas. Ik corregeer dit wel iets later.
Ik wil graag jullie mening wat jullie ervan vinden. Ik draai pas 8 uur met vinyl en vind dat ik al aardig op de goede weg zit. Nog net even de beatmatch wat beter onder de knie krijgen.
Ik moet wel zeggen dat het afgelopen zaterdag heel goed ging. Toen had ik bij geen een overgang een mismatch. Maar goed, had vandaag gewoon pech..
Edit: Link aangepast.. Werkt nu wel :D
Hidden Message
Reply to view the Secret Message