Poster: Cyspoz
Feedbacking...
Om te beginnen is het wel grappig om je topic titel te lezen. Ik dacht namelijk in eerste instantie dat je een mix op vinyl hebt bij een label. Na even lezen begreep ik dat het nog niet zo ver is allemaal
Ik heb even geluisterd en ook gekeken naar wat er al aan commentaar is gegeven. Ik sluit me inderdaad aan dat de opbouw niet helemaal helder is. Ik zou zeggen lees de andere comments die zeggen eigenlijk genoeg.
Iets anders wat mij opviel is het volume. De mix zit soms tegen het vervormen aan en sommige stukken gaan wel erg hard. Let bij opnemen altijd goed op het volume, dat wordt namelijk anders ervaren dan bij live draaien en je moet gewoon zorgen dat je niet meer dan 0 dB je computer in stuurt. Zie ook eventueel het DJ Topic opnemen met de pc.
Beatmatchen gaat vrij goed, afhankelijk van hoe lang je dit al doet zeer goed zelfs denk ik. Af en toe zit je er iets langs wat natuurlijk bij iedereen gebeurd. Echter her corrigeren daarvan doe je soms nogal heftig waardoor dit erg duidelijk hoorbaar is. Probeer altijd dat nummer te corrigeren waarbij je het 't minste zal horen. Dit kan het nummer zijn wat het minst hard gaat, maar waar je ook op kan letten zijn wel of geen melodie lijn enzo.
Je mix momenten zijn goed gekozen, 't gaat allemaal nog niet zo snel maar dat komt nog wel.
Ik zou zeggen, ga zo door!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.