Poster: greup
winkel van sinkel,... het verbaasd me een beetje dat die hier tussenstaat,... Daar is toch niet speciaals aan?
Die zou ik dan vervangen voor de monza,.. Een tent waar bij zeker gezegt mag worden "Alles klinkt beter in de monza" het geluid is daar gewoon van erg hoog niveau en staat ( integenstelling tot veel andere tente) gewoon perfect afgesteld.
Ook de dj's in de monza zijn gewoon top ( sowieso beter dan winkel van sinkel) Buiten de huis dj's staan er met grote regelmaat dj's als lucien foort, erick e, roog, flg ect.
Je vindt de hollywood music hall zwaar ruk terwijl de monza, en niet alleen de monza maar ook haar dj's aanprijst

... kweenie maar dat slaat echt als 'n tang op 'n varken. In het beste geval kan ej zeggen dat het niet helemaal te vergelijken is. Hollywood en TimeOut is meer disco a la uitgaansbijenkorf en toko's als Now&Wow zijn clubs. Namen als de Now&Wow en de Hemkade in een adem noemen met Monza en TimeOut is denk al beledigend. Als je in tentjes als Monza bent geweest - ga naar Now&Wow, het is 'n fucking openbaring!
De dj's van Monza zijn ruk. Op Jasper Goossen na is het complete ruk. Verder kan iedereen hier die in meerder clubs in Holland is geweest zeggen, en dat is geen onzin, dat de enigste reden dat de monza goed loopt het feit is dat er geen concurrentie is in Utrecht in dit segment en het feit dat ze vaak een hele line-up aanschaffen met topnamen. Het geluid is de monza is modaal, en de verlichting is alles behalve speciaal. Monza was een grote naam toen het nieuw was, nu is het nieuwe er vanaf en zeker in 'n stad als Utrecht verschuift de aandacht naar superhippe danscafe's als Filemon e.d.
Goed de hollywood alsmede time out zijn eerder uitgaanspaleizen / disco's en horen niet echt in het rijtje now&wow thuis. Maar als je ze toch wilt vergelijken; in mijn optiek heeft d ehollywood onngeveer alles wat de monza niet heeft, qua verlichting, geluid helemaal, beveiliging, profesionnaliteit qua entree en gewoon het hele plaatje. Iedereen die beide tenten meerder keren heeft aangedaan kan dat beamen. Ook de Hemkade mag er wezu maar persoonlijk vindik dat al deze clubs haar eigen sfeer hebben en vergelijking hierin is lastig.
Qua echte clubs kan ik de Now&Wow en de MatriXX toch wel tippen als de betere clubs. Vooral Now&Wow blijft smullen al mag gezegd worden dat de entreeprijs wel ongelooflijk hoog lijkt te worden mja, 'n goeie line-up mag wat kosten. Hemkade mag ik natuurlijk niet vergeten als 'n echte topper maar dat spreekt voor zich en eigenlijk is bij al deze topclubs een echte vergelijking heel lastig.
Reden dat ik de monza zo afval is omdat ik juist vindt dat ze van deze unieke ruimte in hartje Utrecht veel meer hadden kunnen maken. Er is hier veel aandacht besteeds aan de projectors op de muur maar er zitten echt zoveel nadeleen aan die tent. Op donderdag (dj jonne, dramatisch!) is het wat in is... house dus nu, alleen elke week hetzelfde. Op vrijdag is het vaak goed, Jasper Goossen (geen kwaad woord over die dj) ... en op zaterdag wordt er vaak wat bij elkaar gescharreld, vaak weer house maja, Utrecht is studentenstad en 'n overkill aan house wordt niet gewaardeerd. Verder betalen voor de plee, kinderachtig miss om te noemen maar hoe labiel kan 'n club nog zijn these days. Ehzm de verlichting in de hoofdzaal is miniem op de projectors na, mja jusit die projectors zorgen ervoor dat het te licht is en je niet de hele zaal can controllen qua sfeer. DAt is iets waarin de hollywood ontzettend geslaagd is en ook de time out natuurlijk. Van moving heads tot aan full colour lasers, zij hebben het en de monza komt niet eens in de buurt qua gelicht. Het geluid in de monza is niet slecht maar juist in de hollywood en time out zijn de, waar ik verder weinig vanaf weet, nieuwe style boxen geplaatst die zeer helder geluid geven en het staat niet altijd meer zow keihard. Nja het feit dat zowel time out als hollywood altijd de awards winnen in clubland zegt denk ik ook wel genoeg.
Poster: LauW
Ik ben al in een berg tenten geweest maar van dit rijtje alleen in now&wow en dat vind ik nou zeker geen leuke tent. Zit geen sfeer in als je het mij vraagt muziek staat vaak veel te hard en ik ben altijd opzoek naar de plee's daar 
Kent iemand Index in duitsland? Dat is pas een discotheek! Echt de grootste die ik ooit ben geweest en alles was supermooi aangekleed/verlicht en onwijs mooi geluid ook, dat vind ik ook wel belangrijk.. word vaak vergeten.
Panama is ook wel chill, nouja niet bepaald chill eigenlijk. Leuk tentje maar is snel vol en dan word het heeel erg warm en benauwd daar.. toevallig gister nog geweest met sneakers
Owja en die prijzen van panama zijn wel associaal trouwens..
Thalia lounge in rdam is wel relax, mooi licht/geluid en ze hebben arco =) Verder off_corso is ook wel aardig maar daar word het vaak ook te warm
Now&Wow is qua sfeer niet te vergelijken met clubs als MatriXX eigenlijk. Je moet voordat je ze beoordeelt ook rekening houden met wat hun doel was. Kijk de eigenaar van Now&Wow, Ted Langenbach, gaat voor het creatieve en het culturisme. En juist niet voor 'n georganiseerde club waarbij alles te netjes is en waarvan je er al 100 hebt. Now&Wow is qua creativiteit the place to be. Het enigste nadeeel is idd het geluid, staat keihard en zelfs mensen die qua uiterlijk weinig te maken hebben met geluid & co. dragen oordopjes. Maar kijk is wat er bij Now&Wow aan de muur hangt, hun line-up, en tsja... je stat echt in een supergave oude fabriek uit je dakpannetje te gaan, vol met hippe mensen.