De beste club van Nederland (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : De beste club van Nederland

-Matrix
-Time out
-The powerzone
-Now & Wow
-Hotel Arena
-Winkel van Sinkel
-The Escape
-Anders:

Voting is only possible for our Members
MuffHouse    posted on 11-02-2007 07:47
Welke club in Nederland is volgens jou de beste, en vooral erg belangrijk waarom?
Beschrijf bij je onderbouwing:
-De locatie (inhoudelijk)
-Plaats
-De capaciteit

What do you think about De beste club van Nederland ??

Vote :   

Collin    posted on 12-02-2007 16:59
Poster: dj-nick
Matrixx
Nijmegen
1600 personen

Omdat er gewoon heel veel verschillende avonden zijn voor jong & oud,
altijd wel bekende dj's aanwezig en niet te
vergeten de Matrixx @ The Park tijdens de nijmegse vierdaagse.

Helemaal mee eens
tairip    posted on 12-02-2007 18:04
HEMKADE
Illusion    posted on 12-02-2007 18:10
Poster: tairip
HEMKADE

Waar ligt dat??
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
djmamo    posted on 12-02-2007 19:51
eeeeeeeeh dj nick...........................

hoe kan jij nou weten of de matrixx leuk is........ je bent 15 jaar oud je mag daar helemaal niet binnen.

www.moonentertainment.nl
dj-nick    posted on 12-02-2007 20:05
Poster: djmamo
eeeeeeeeh dj nick...........................

hoe kan jij nou weten of de matrixx leuk is........ je bent 15 jaar oud je mag daar helemaal niet binnen.

krijgen we dat verhaal nou weer,
als je gewoon contacten heb kom je gewoon overal naar binnen kom je met wat oudere mensen en je gedraagt je gewoon normaal doen ze daar niet moeilijk over en matrix @ the park is gewoon voor alle leeftijden.
User edit by dj-nick on 12-02-2007 @ 20:05:58 (10%)
Yorick    posted on 12-02-2007 20:15
ben nog niet in zo veel clubs geweest maar time out vind ik wel leuk:D
vooral die scan wall met 208 scans:P

en waarom nou weer of topic,,,,,
ik heb ook hier een daar ook contacten, dus kan ook wel ergens binnenkomen waar het nog niet mag,,, En wat is het probleem en waar bemoei je eigenlijk mee...
ontopic,,,
User edit by Yorick on 12-02-2007 @ 20:16:57 (100%)
Basrose    posted on 12-02-2007 20:22
Poster: dj_jr

ik heb ook hier een daar ook contacten, dus kan ook wel ergens binnenkomen waar het nog niet mag

Haha rodie :P

Yorick    posted on 12-02-2007 20:27
kom wel binnen maar krijg geen baco:P
toch bas?

het lijkt me ook wel een keer vet om naar de matrix te gaan

dj-t    posted on 12-02-2007 20:58
ik ga toch no graag naar de time out gezellige club, en mooie lichtshow(A)
tairip    posted on 12-02-2007 22:55
Poster: Illusion

Waar ligt dat??

Zaandam
BURN    posted on 13-02-2007 01:09
Poster: greup
winkel van sinkel,... het verbaasd me een beetje dat die hier tussenstaat,... Daar is toch niet speciaals aan?

Die zou ik dan vervangen voor de monza,.. Een tent waar bij zeker gezegt mag worden "Alles klinkt beter in de monza" het geluid is daar gewoon van erg hoog niveau en staat ( integenstelling tot veel andere tente) gewoon perfect afgesteld.

Ook de dj's in de monza zijn gewoon top ( sowieso beter dan winkel van sinkel) Buiten de huis dj's staan er met grote regelmaat dj's als lucien foort, erick e, roog, flg ect.

Je vindt de hollywood music hall zwaar ruk terwijl de monza, en niet alleen de monza maar ook haar dj's aanprijst ... kweenie maar dat slaat echt als 'n tang op 'n varken. In het beste geval kan ej zeggen dat het niet helemaal te vergelijken is. Hollywood en TimeOut is meer disco  a la uitgaansbijenkorf en toko's als Now&Wow zijn clubs. Namen als de Now&Wow en de Hemkade in een adem noemen met Monza en TimeOut is denk al beledigend. Als je in tentjes als Monza bent geweest - ga naar Now&Wow, het is 'n fucking openbaring!

De dj's van Monza zijn ruk. Op Jasper Goossen na is het complete ruk. Verder kan iedereen hier die in meerder clubs in Holland is geweest zeggen, en dat is geen onzin, dat de enigste reden dat de monza goed loopt het feit is dat er geen concurrentie is in Utrecht in dit segment en het feit dat ze vaak een hele line-up aanschaffen met topnamen. Het geluid is de monza is modaal, en de verlichting is alles behalve speciaal. Monza was een grote naam toen het nieuw was, nu is het nieuwe er vanaf en zeker in 'n stad als Utrecht verschuift de aandacht naar superhippe danscafe's als Filemon e.d.

Goed de hollywood alsmede time out zijn eerder uitgaanspaleizen / disco's en horen niet echt in het rijtje now&wow thuis. Maar als je ze toch wilt vergelijken; in mijn optiek heeft d ehollywood onngeveer alles wat de monza niet heeft, qua verlichting, geluid helemaal, beveiliging, profesionnaliteit qua entree en gewoon het hele plaatje. Iedereen die beide tenten meerder keren heeft aangedaan kan dat beamen. Ook de Hemkade mag er wezu maar persoonlijk vindik dat al deze clubs haar eigen sfeer hebben en vergelijking hierin is lastig.

Qua echte clubs kan ik de Now&Wow en de MatriXX toch wel tippen als de betere clubs. Vooral Now&Wow blijft smullen al mag gezegd worden dat de entreeprijs wel ongelooflijk hoog lijkt te worden mja, 'n goeie line-up mag wat kosten. Hemkade mag ik natuurlijk niet vergeten als 'n echte topper maar dat spreekt voor zich en eigenlijk is bij al deze topclubs een echte vergelijking heel lastig.

Reden dat ik de monza zo afval is omdat ik juist vindt dat ze van deze unieke ruimte in hartje Utrecht veel meer hadden kunnen maken. Er is hier veel aandacht besteeds aan de projectors op de muur maar er zitten echt zoveel nadeleen aan die tent. Op donderdag (dj jonne, dramatisch!) is het wat in is... house dus nu, alleen elke week hetzelfde. Op vrijdag is het vaak goed, Jasper Goossen (geen kwaad woord over die dj) ... en op zaterdag wordt er vaak wat bij elkaar gescharreld, vaak weer house maja, Utrecht is studentenstad en 'n overkill aan house wordt niet gewaardeerd. Verder betalen voor de plee, kinderachtig miss om te noemen maar hoe labiel kan 'n club nog zijn these days. Ehzm de verlichting in de hoofdzaal is miniem op de projectors na, mja jusit die projectors zorgen ervoor dat het te licht is en je niet de hele zaal can controllen qua sfeer. DAt is iets waarin de hollywood ontzettend geslaagd is en ook de time out natuurlijk. Van moving heads tot aan full colour lasers, zij hebben het en de monza komt niet eens in de buurt qua gelicht. Het geluid in de monza is niet slecht maar juist in de hollywood en time out zijn de, waar ik verder weinig vanaf weet, nieuwe style boxen geplaatst die zeer helder geluid geven en het staat niet altijd meer zow keihard. Nja het feit dat zowel time out als hollywood altijd de awards winnen in clubland zegt denk ik ook wel genoeg.

Poster: LauW
Ik ben al in een berg tenten geweest maar van dit rijtje alleen in now&wow en dat vind ik nou zeker geen leuke tent. Zit geen sfeer in als je het mij vraagt muziek staat vaak veel te hard en ik ben altijd opzoek naar de plee's daar

Kent iemand Index in duitsland? Dat is pas een discotheek! Echt de grootste die ik ooit ben geweest en alles was supermooi aangekleed/verlicht en onwijs mooi geluid ook, dat vind ik ook wel belangrijk.. word vaak vergeten.

Panama is ook wel chill, nouja niet bepaald chill eigenlijk. Leuk tentje maar is snel vol en dan word het heeel erg warm en benauwd daar.. toevallig gister nog geweest met sneakers Happy, laughing Owja en die prijzen van panama zijn wel associaal trouwens..

Thalia lounge in rdam is wel relax, mooi licht/geluid en ze hebben arco =) Verder off_corso is ook wel aardig maar daar word het vaak ook te warm

Now&Wow is qua sfeer niet te vergelijken met clubs als MatriXX eigenlijk. Je moet voordat je ze beoordeelt ook rekening houden met wat hun doel was. Kijk de eigenaar van Now&Wow, Ted Langenbach, gaat voor het creatieve en het culturisme. En juist niet voor 'n georganiseerde club waarbij alles te netjes is en waarvan je er al 100 hebt. Now&Wow is qua creativiteit the place to be. Het enigste nadeeel is idd het geluid, staat keihard en zelfs mensen die qua uiterlijk weinig te maken hebben met geluid & co. dragen oordopjes. Maar kijk is wat er bij Now&Wow aan de muur hangt, hun line-up, en tsja... je stat echt in een supergave oude fabriek uit je dakpannetje te gaan, vol met hippe mensen.
User edit by BURN on 13-02-2007 @ 01:18:31 (53%)
HouseArrest    posted on 13-02-2007 14:07
Poster: dj_jr
ben nog niet in zo veel clubs geweest maar time out vind ik wel leuk:D
vooral die scan wall met 208 scans:P

Dat is mega vet he :P
Ook die licht spin daar is geweldig, is overigens de grootste van de wereld! Eumundig ding! Happy, laughing

edit: Filmpje lichtspin
User edit by HouseArrest on 13-02-2007 @ 14:13:11 (11%)
Jeroony    posted on 13-02-2007 14:37

CLUB 11 !!! In Amsterdam. Erg vette club. Kom er wel regelmatig maar met ADE met Troy Pierce, Josh Wink, Sasha Funke en Extrawelt was wel het hoogtepunt. Paradiso is ook wel leuk.

lata
robbert    posted on 13-02-2007 14:47
Zo zeg die verlichting in de time out ziet er inderdaad impressive uit!
Twizz    posted on 13-02-2007 17:04
time out natuurlijk, woon er 8 km vandaanWinking my eye

ja en de sub van time out... die is gewoon enorm.
alles wat je ziet aan lampen beweegt wel aan iets speciaals

link wall of light
ff geteld: 20 scanners naast elkaar, 6 hoog= 120 scanners van circa 1000(?) euro per stuk is dus ongeveer 120.000 euro voor de lampen aan die muur.

op de voorpagina van time-out.nl zie je in de top van de pagina ook een filmpje van de sub.
User edit by Twizz on 13-02-2007 @ 17:11:34 (100%)
djmamo    posted on 13-02-2007 19:31
het idee van de scans komt uit DE ZILLION in antwerpen, bestaat niet meer HELAAS, ben er jammer genoeg nooit geweest, was 15 toen deze dicht ging en ja met je 15 mag je nog nergens binnen.

zillion had ook een groot podium dat 90 cm per sec kon dalen en stijgen, doe dat maar eens op de bas afstemmen.

lazers die met een water ballet werden gekoeld en scan walls.

en een dak vol met martin 1200's

www.moonentertainment.nl
dj-nick    posted on 13-02-2007 20:43
het idee van de scans komt uit DE ZILLION in antwerpen, bestaat niet meer HELAAS, ben er jammer genoeg nooit geweest, was 15 toen deze dicht ging en ja met je 15 mag je nog nergens binnen.

ja dat zeg jij maar ben toch ook op genoeg locaties te vinden oa: Alcazar, Hollywood, Outland, Kathedraal, Matrixx, Time-out enz.

ontopic
User edit by dj-nick on 13-02-2007 @ 20:44:39 (22%)
greup    posted on 14-02-2007 00:47
BURN
Je vindt de hollywood music hall zwaar ruk terwijl de monza, en niet alleen de monza maar ook haar dj's aanprijst ... kweenie maar dat slaat echt als 'n tang op 'n varken. In het beste geval kan ej zeggen dat het niet helemaal te vergelijken is. Hollywood en TimeOut is meer disco  a la uitgaansbijenkorf en toko's als Now&Wow zijn clubs. Namen als de Now&Wow en de Hemkade in een adem noemen met Monza en TimeOut is denk al beledigend. Als je in tentjes als Monza bent geweest - ga naar Now&Wow, het is 'n fucking openbaring!

De dj's van Monza zijn ruk. Op Jasper Goossen na is het complete ruk. Verder kan iedereen hier die in meerder clubs in Holland is geweest zeggen, en dat is geen onzin, dat de enigste reden dat de monza goed loopt het feit is dat er geen concurrentie is in Utrecht in dit segment en het feit dat ze vaak een hele line-up aanschaffen met topnamen. Het geluid is de monza is modaal, en de verlichting is alles behalve speciaal. Monza was een grote naam toen het nieuw was, nu is het nieuwe er vanaf en zeker in 'n stad als Utrecht verschuift de aandacht naar superhippe danscafe's als Filemon e.d.

Het ging mij over een monza in vergelijking met de winkel van sinkel. Het verbaasde mij dat de winkel van sinkel in dit lijstje voorkwam, terwijl ik daarvoor zelfs de monza al als vervanging zie. En het is dus zeker niet geschreven als monza in vergelijking met een Uitgaanspaleis als time-out oid.

Daarbij blijf ik bij mijn mening dat ik de dj's in de monza gewoon goed vind, evenals het geluid.(nu ben ik er dan ook niet vaak op donderdag) Waar je absoluut wel een punt mee scoort is het licht. Er hangt wat ik normaal op een schoolfeest hang, en dat is voor een disco'tje natuurlijk wel erg gewoontjes.

Dat hippe danscafe filemon doet het wel goed,. maar is helaas wel z'n gelegenheid waar ik met oorpijn weer naar buitenloop na een paar uur.

djmamo    posted on 14-02-2007 17:34

ja dat zeg jij maar ben toch ook op genoeg locaties te vinden oa: Alcazar, Hollywood, Outland, Kathedraal, Matrixx, Time-out enz.

ontopic

tuurlijk................ jij bent zeker ook in de zillion geweest.

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 14-02-2007 @ 17:34:48 (21%)
Progrezz    posted on 14-02-2007 17:45

lol :p
dj-nick    posted on 14-02-2007 19:36

zeg ik dat dan...
en nee daar ben ik niet geweest
User edit by dj-nick on 14-02-2007 @ 21:27:25 (2%)
BURN    posted on 14-02-2007 21:49
Poster: greup

Het ging mij over een monza in vergelijking met de winkel van sinkel. Het verbaasde mij dat de winkel van sinkel in dit lijstje voorkwam, terwijl ik daarvoor zelfs de monza al als vervanging zie. En het is dus zeker niet geschreven als monza in vergelijking met een Uitgaanspaleis als time-out oid.

Daarbij blijf ik bij mijn mening dat ik de dj's in de monza gewoon goed vind, evenals het geluid.(nu ben ik er dan ook niet vaak op donderdag) Waar je absoluut wel een punt mee scoort is het licht. Er hangt wat ik normaal op een schoolfeest hang, en dat is voor een disco'tje natuurlijk wel erg gewoontjes.

Dat hippe danscafe filemon doet het wel goed,. maar is helaas wel z'n gelegenheid waar ik met oorpijn weer naar buitenloop na een paar uur.

Helemaal mee eens. Tsja k vindet jmr dat er in Utreg zow weinig te halen is qua clubs. Aan de andere kant, Utreg is qua sfeer en inwonersaantal niet te vergelijken met echte steden als R'dam en A'dam. Danscafe's e.d. doen het veel beter.

Over Filemon, dat was idd een tent waar k laatst mn oordoppen toch maar weer is indeed. Ik heb ze altijd bij me maar doe ze lang niet altijd in maar het werd nu wel weer eens tijd.

Off-topic
Als er mensen nog 'n erg leuk feestjuh zoeken...

Dond 22-2-2007
Hollywood Music Hall
Dj's Erick E & Roog & MC Gee
2200-0500 // Entree met studentenpas tot 2300h 2 euro, normale entree tot 2300h 4 euro

Vrijd 23-2-2007
Rechter Eindhoven
Housequake
10,-- Entree
djmamo    posted on 15-02-2007 10:30

zeg ik dat dan...
en nee daar ben ik niet geweest

nee maar zeg ik dat dan?

mischien is het beter als je niet zo hoog uit je bol doet, denk dat je er niets mee bereikt.

en verder ben ik voor de atmos in Hasselt tegen over de versus, erg vette tent
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 15-02-2007 11:00
Zullen we ophouden met deze overbodige discussies en gewoon ontopic gaan?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

179 Users online: 25 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 69.453
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.721.465