hoi buurtjes! aangezien ik gebruik maak van de kennis alhier, ook ff zo netjes om me voor te stellen:
Roog, aka 'lagonda'. Ben begonnen met draaien in de tijd dat mellowhouse nog een doodnormale term was, alleen zat ik meer met mn neus in de plaatjes uit rotterdam en omstreken. Mn jeugd doorgebracht in heerhugowaard, en woon nu in amsterdam. Ben student aan de UvA, en draai zo'n 8 jaar techno. Tussendoor nog wel n uitstapje naar soulfull house en soms draai ik op een studentenfeest de populairdere house shizzle. (sharam jay enz)
Verder vul ik mijn tijd met administrator zijn van dj2dj, en ben ik gek op extreme buitensporten (maar in de winter, fitness... BRRR!)
mijn gear: 1x 1210, 1x 1200, en n magnedine magje-10. ik heb een 800 en n 1000mk2 gehad, maar door de hoge 2ehands prijzen toen maar weer doorverkocht, aangezien ik de aanschafwaarde niet helemaal kon rechtvaardigen (anhoewel ik BAAL dat ik die cdj-800 de deur uitgedaan heb

) Nu uit geld gebrek een cdj-500 gekocht uit het jaar kruik, die best wel bevalt, afgezien van het feit dat het display niet werkt, (marktplaats he... ik had beter moeten weten) dus dat is mijn hobby project deze wintermaanden.
Complimenten voor de site trouwens!