Poster: Gery
binnenkort met de traktor scratch versie ga je ook traktor kunne gebruiken met de serato amp en de finalscratch scratchamp volgens de site van native instruments.
Beter lezen want je zit er helemaal naast, voor de Serato en Final Scratch gebruikers komt er een trade inn program waardoor deze mensen voordelig over kunnen stappen naar Traktor Scratch. Je oude hardware heb je geen hol aan in Traktor Scratch.
dj decks zou ik graag eens zien werken maar jammer genoeg is hier geen mac versie voor beschikbaar, een grote fout trouwens aangezien de meeste dj's toch echt wel mac gebruiken.
Als dat zo was geweest dan was er ook wel meer fatsoenlijke dj software geweest voor op de mac... nu kun je de fatsoenlijke programma's op 2 vingers tellen. Virtual DJ en Traktor.
Ik ga ook overstappen op een digitaal systeem. ik heb al finalscratch en serato in werking gezien en binnenkort ook de audio 8 / traktor scratch en dan ga ik beslissen.
het zal dus tussen serato of audio 8 gaan 
Koop dan de Audio8 maar want de scratchamp is beter, software is beter en het totaal plaatje is gewoon beter.
Poster: IbiziX
das toch zever alleen het signaal van de timecodes is wat telt, welke versterker daar dan tussen zit maakt toch niet uit?
Toch wel, Traktor werkt alleen met tijdcode vinyls met hun eigen audio8 geluidskaart, serato werkt alleen met de serato scratchamp, Traktor Final Scratch werkt alleen met de Stanton Scratchamp.
Leuk dus dat je aankomt met het zever verhaal, het klopt niet. Het zou inderdaad allemaal probleem loos met elkaar KUNNEN werken want het zijn gewoon allemaal asio2 geluidskaarten. Echter vereist iedere boven genoemde software bouwer dat je ook hun hardware gebruikt anders heb je er weinig aan.