Poster: IbiziX
het systeem dat moxegy zegt werkt ook met traktor alleen moet je voor traktor mss ander timecode vinyls gebruiken maar da kost toch nie veel zo ne vinyl :p
Poster: Reind
Niet dus, Traktor 3 werkt alleen met de eigen scratchamp van Native Instruments, de Audio 8.
Hetzelfde geld voor Serato, FS, Torq, Virtual Vinyl.
Poster: Gery
binnenkort met de traktor scratch versie ga je ook traktor kunne gebruiken met de serato amp en de finalscratch scratchamp volgens de site van native instruments.
dj decks zou ik graag eens zien werken maar jammer genoeg is hier geen mac versie voor beschikbaar, een grote fout trouwens aangezien de meeste dj's toch echt wel mac gebruiken.
Ik ga ook overstappen op een digitaal systeem. ik heb al finalscratch en serato in werking gezien en binnenkort ook de audio 8 / traktor scratch en dan ga ik beslissen.
het zal dus tussen serato of audio 8 gaan
Poster: IbiziX
das toch zever alleen het signaal van de timecodes is wat telt, welke versterker daar dan tussen zit maakt toch niet uit?
Poster: Reindserato, ableton live, ...
Als dat zo was geweest dan was er ook wel meer fatsoenlijke dj software geweest voor op de mac... nu kun je de fatsoenlijke programma's op 2 vingers tellen. Virtual DJ en Traktor.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.