Ik woon nu een paar maand in brussels en moet toe geven dat ik erg teluergesteld ben in de moegelijkheden bij het uitgaan, Ik krijg het gevoel dat hier maar wenig te beleven is!
Zijn er nog belgen die mischien wat meer verstand hebben van de muziek scene in Brussels en mij better de weg wijs kunnen maaken?
Ik zoek dus clubs waar ze Trance draaien (niet de U of FUSE aub) of een kleine gzzlg underground achtige club waar ze DNB draaien. Iemand raad?
What do you think about Uitgaan in Brussels ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik zoek dus een club waar groote namen draaien (als ik het over trance heb). Voor DNB maakt het mij niet uit wie dr draait als t maar gzzlg druk is en de muziek lekker hard :D
Poster: TheSupercrab www.187-dnb.com Is wel vette site! igg al 1 feest in brussels, maar is meer in ghent... ziet er wel vetjes uit, Iemand anders nog tips?
ja inderdaad meer in het gentse, maar this zowat het beste van DnB dat ik ken, als je de kans hebt zeker is naar "Starwarz" gaan
This is an old Topic
No new postings for 6.628 days. Post CommentThat would be 220.9 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.