Poster: Reemz
Als eerste bedankt voor de feedback... ik vroeg me al af waar blijft cyspoz nou met z'n feedback.
Ja ik was deze keer wat laat, maar probeer eigenlijk altijd wel iets te laten weten.
Poster: Reemz
Met de opbouw kan ik het helaas niet eens met je zijn want het nummer van Sidney Samson was eigenlijk bedoelt als de omslaagplaat naar een wat hardere house.
Het zal dan wel aan mij hebbeb gelegen. Nu ik de playlist nog eens bekijken met je opmerking zie ik het wel. Maar ik hoorde het er zelf niet in tijdens het luisteren. Maar nogmaals, dat is persoonlijk en je hebt er dus weldegelijk over nagedacht dus dan zit dat wel goed.
Weet je wat trouwens het mooie is, je hoeft het ook niet met mij eens te zijn

Poster: ReemzOok het volume verschil snap ik niet helemaal. Ik heb zelf de mix al tig keren gehoord en misschien dat het aan mij ligt maar ik kon geen verschil in volume ontdekken.
Kun je misschien ongeveer aangeven bij welke minuut van de mix het voorkomt.
Ja ik luister de mix met oordoppen in, dus ik hoor het waarschijnlijk wat eerder dan als je het over de speakers luistert. Maar als je het eerste nummer pakt en het laatste nummer dan neem ik aan dat jij daat toch ook en verschil in merkt.