[M] Reemz - House, Electro-House Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 24-01-2007 15:45
Van de week weer eens lekker een set opgenomen. Hieronder is het resultaat te vinden en natuurlijk de playlist.

De mix duurt 44 minuten en is bedoeld als promomix. Ben benieuwd wat iedereen van deze set vind.

De download links heb ik dit keer niet in de hidden message gezet. De reden daarvoor is is dat meer mensen hem kunnen downloaden zonder eerst een reply te moeten geven en de mensen die hun comments willen geven doen het toch wel.

Enjoy en feedback is van harte welkom!

01. Global Deejays feat. Technotronic – Get Up (general electric rmx)
02. Baggi Begovic – Safe (bryan Dalton funk rmx)
03. Olav Basoski and Alex Romano – No One
04. Jean Claude Ades – Some Day (elektro ska rmx)
05. Jeroenski & Mike Laveraux – Black Rain
06. Fedde Le Grand vs Fatboy Slim – What The Shhhh
07. D. Ramirez – La Discotek
08. Africanism All Stars – Hard (bob sinclair rmx)
09. Sidney Samson – Shake and Rock This
10. Unit – Naked (dj fist rmx)
11. Austin Leeds – Dirty Sound (dirty detroit rmx)

12. Dan vs Switch – A Bit of Needle Damage

REEMZ- HOUSE ELCTRO-HOUSE MIX @ MEGAUPLOAD
User edit by Reemz on 24-01-2007 @ 15:53:07 (4%)

What do you think about [M] Reemz - House, Electro-House Mix ??

Vote :   

Bartjens    posted on 24-01-2007 16:44
gaan we maar weer eens luisteren dan!!!

www.djbrowbeat.com
Jorrit    posted on 24-01-2007 17:29
Ben hem nu aan het luisteren, grappig om te zien dat jij steeds veel dezelfde platen van Beatbort pakt als mij, veel me ook al op in je vorige mixes Winking my eye
Reemz    posted on 24-01-2007 17:38
@Jorrit: Dat viel mij ook al op... dit laat wel weer zien dat we beide een uitstekende smaak hebben voor muziek
Jorrit    posted on 24-01-2007 17:44
Haha, precies! Winking my eye

Over de mix: Zeker wel een mix die ik tijdens het uitgaan zou kunnen waarderen :D , strakke overgangen, goeie platenkeus, goeie opbouw... alleen die mashup met take no shit had ik wat eerder gedraait, maar dat is denk ik persoonlijk. En ik vind dat je niet echt afsluit met een knaller, shake & rock this! was meer een afsluitplaat geweest denk ik?

Verder top mixje!
Bartjens    posted on 24-01-2007 18:43
Wat een mix man!! Heerlijk gedaan. Super nummers erin en goed gemixt. Hier en daar een scheef beatje maargoed, overkomt iedereen wel eens
Echt doorgaan zo
www.djbrowbeat.com
Dj_Danny    posted on 24-01-2007 19:21
Lekkere mix hoor!! Af en toe een beatje die een bietje scheef zit, maar die wordt wel meteen gecorrigeerd. Een groot dj zei ooit: Het gaat niet om hoeveel fouten je maakt, maar om hoe snel je ze corrigeerd. Keep up the good work!
Reemz    posted on 25-01-2007 10:58
@ Jorrit, Bartjens and Danny:

Thanx voor de comments  waardeer ik echt enorm . De beats zitten idd af en toe er iets naast maar het is inderdaad een kwestie van snel corrigeren zodat de menigte het niet meer hoort.

Thanks guys!!!

User edit by Reemz on 25-01-2007 @ 10:58:23 (7%)
Cyspoz    posted on 25-01-2007 13:12
Downloading...
jussied    posted on 25-01-2007 20:24
eeh reemz:zoals gewoonlijk weer een topmixje en geweldige nummers.
Reemz    posted on 26-01-2007 11:27
Poster: jussied
eeh reemz:zoals gewoonlijk weer een topmixje en geweldige nummers.

Thanks man!
Cyspoz    posted on 26-01-2007 12:55
Feedbacking...

Ik zie hierboven eigenlijk alleen maar positieve opmerkingen dus zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik de mix een beetje hangerig vind overkomen. Je begint met een lekker opzwepend nummer en daarna gebeurd er voor mijn gevoel niet veel bijzonders en pas bij, die zeer vette uitvoering van, switch wordt ik weer wakker. Zal wel smaak probleem zijn, of komen omdat het vrijdag is.

Verder over het algemeen strak gemixt. Alleen wel wat volume verschil tussen de nummers. Aandachts puntje voor een volgende mix.

Reemz    posted on 26-01-2007 13:16
Poster: Cyspoz
Feedbacking...

Ik zie hierboven eigenlijk alleen maar positieve opmerkingen dus zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik de mix een beetje hangerig vind overkomen. Je begint met een lekker opzwepend nummer en daarna gebeurd er voor mijn gevoel niet veel bijzonders en pas bij, die zeer vette uitvoering van, switch wordt ik weer wakker. Zal wel smaak probleem zijn, of komen omdat het vrijdag is.
Verder over het algemeen strak gemixt. Alleen wel wat volume verschil tussen de nummers. Aandachts puntje voor een volgende mix.

Als eerste bedankt voor de feedback... ik vroeg me al af waar blijft cyspoz nou met z'n feedback.

Met de opbouw kan ik het helaas niet eens met je zijn want het nummer van Sidney Samson was eigenlijk bedoelt als de omslaagplaat naar een wat hardere house.

Ook het volume verschil snap ik niet helemaal. Ik heb zelf de mix al tig keren gehoord en misschien dat het aan mij ligt maar ik kon geen verschil in volume ontdekken.

Kun je misschien ongeveer aangeven bij welke minuut van de mix het voorkomt.
Cyspoz    posted on 26-01-2007 16:17
Poster: Reemz
Als eerste bedankt voor de feedback... ik vroeg me al af waar blijft cyspoz nou met z'n feedback.

Ja ik was deze keer wat laat, maar probeer eigenlijk altijd wel iets te laten weten.

Poster: Reemz
Met de opbouw kan ik het helaas niet eens met je zijn want het nummer van Sidney Samson was eigenlijk bedoelt als de omslaagplaat naar een wat hardere house.

Het zal dan wel aan mij hebbeb gelegen. Nu ik de playlist nog eens bekijken met je opmerking zie ik het wel. Maar ik hoorde het er zelf niet in tijdens het luisteren. Maar nogmaals, dat is persoonlijk en je hebt er dus weldegelijk over nagedacht dus dan zit dat wel goed.
Weet je wat trouwens het mooie is, je hoeft het ook niet met mij eens te zijn

Poster: ReemzOok het volume verschil snap ik niet helemaal. Ik heb zelf de mix al tig keren gehoord en misschien dat het aan mij ligt maar ik kon geen verschil in volume ontdekken.

Kun je misschien ongeveer aangeven bij welke minuut van de mix het voorkomt.
 Ja ik luister de mix met oordoppen in, dus ik hoor het waarschijnlijk wat eerder dan als je het over de speakers luistert. Maar als je het eerste nummer pakt en het laatste nummer dan neem ik aan dat jij daat toch ook en verschil in merkt.
Reemz    posted on 28-01-2007 14:10
Kickjuh!!!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

231 Users online: 48 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 28.144
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.680.156