Poster: jussied
eeh reemz:zoals gewoonlijk weer een topmixje en geweldige nummers.
Poster: Cyspoz
Feedbacking...
Ik zie hierboven eigenlijk alleen maar positieve opmerkingen dus zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik de mix een beetje hangerig vind overkomen. Je begint met een lekker opzwepend nummer en daarna gebeurd er voor mijn gevoel niet veel bijzonders en pas bij, die zeer vette uitvoering van, switch wordt ik weer wakker. Zal wel smaak probleem zijn, of komen omdat het vrijdag is.
Verder over het algemeen strak gemixt. Alleen wel wat volume verschil tussen de nummers. Aandachts puntje voor een volgende mix.
Poster: Reemz
Als eerste bedankt voor de feedback... ik vroeg me al af waar blijft cyspoz nou met z'n feedback.
Poster: Reemz
Met de opbouw kan ik het helaas niet eens met je zijn want het nummer van Sidney Samson was eigenlijk bedoelt als de omslaagplaat naar een wat hardere house.
Poster: ReemzOok het volume verschil snap ik niet helemaal. Ik heb zelf de mix al tig keren gehoord en misschien dat het aan mij ligt maar ik kon geen verschil in volume ontdekken.Ja ik luister de mix met oordoppen in, dus ik hoor het waarschijnlijk wat eerder dan als je het over de speakers luistert. Maar als je het eerste nummer pakt en het laatste nummer dan neem ik aan dat jij daat toch ook en verschil in merkt.
Kun je misschien ongeveer aangeven bij welke minuut van de mix het voorkomt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.