[M] Elektro/Progressive Mix DJ PROGREZZ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Progrezz    posted on 17-01-2007 16:02
Heb eens een iets toegankelijk mixje opgenomen.
Steekt voor het grootste deel nog progressive in, al dan niet wat commercieler en wat afgewisseld met een elektro nummer.
Naar het einde toe ook weer wat meer elektro en wat commercieler.

Hier te downloaden:
http://sets.t-spirit.eu/progrezz/Progrezz%20-%20Unite%20Mix%2010-01-07.mp3

Tracklist
  1. Sander Kleinenberg - My Lexicon (16 Bit Lolita's Remix)
  2. 60/40 - Cupboard Love (16 Bit Lolitas Dub Mix)
  3. Erick E - Ya Don't Stop
  4. Get Fucked - Manyana (Citizen Kay Remix)
  5. Stylus Trouble - Sputnik (Mainframe Dub)
  6. Steve Lawler - Out At Night
  7. Mad Arps - Slow It Down (Luke Chable's It Broke Remix)
  8. Tarrentella - Colombia (Original Tranquillandia Mix)
  9. Jerome Isma-Ae - Rokit
  10. Dan Mangan - Resorcerer
  11. Aqua Beaver - 35/69
  12. King Unique - Curfew Time
  13. DJ Rooster & Sammy Peralta - Move Your Body (Armand Pena Remix)
  14. Dumb Dan - Dumb Bass
  15. Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix)
  16. Benjamin Bates - Shelter
  17. Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made Of This) (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
MP3, 128kbit, 53 Minuten

Hopelijk vinden jullie hem goed.
DOWNLOAD = COMMENT
User edit by Progrezz on 17-01-2007 @ 16:07:47 (6%)

What do you think about [M] Elektro/Progressive Mix DJ PROGREZZ ??

Vote :   

MaxM    posted on 17-01-2007 17:26
Zodra ik thuis ben zal ik deze gaan downloaden!

the-melody    posted on 17-01-2007 17:28
Eens even downloadenHappy, laughing

Lekkere mix man! Chille nummers en heb me persoonlijk aan niks gestoort.
Keep up the good work, Progrezz!
User edit by the-melody on 18-01-2007 @ 19:43:52 (100%)
MaxM    posted on 18-01-2007 18:53
Lekkere mix. Love het eerste nummer btw

Mix technisch zit het grotendeels wel goed. Enige puntje van kritiek vind ik dat bij bepaalde nummers het volume van het in te mixen nummer te hoog staat en er ook "opeens" is. Verder waren er ook 1 of 2 nummers die te snel weg gefade leken te worden en 1 die opeens ook weg was. Maar verder liep ie heel lekker Happy, laughing
Progrezz    posted on 18-01-2007 19:13
het moest allemaal beetje snel gaan he, dan kan je vaak niet rustig in en uitfaden

maar bedankt voor de comment en voor het luisteren
Cyspoz    posted on 19-01-2007 09:18
DOWNLOAD = COMMENT --> Ok Happy, laughing

Ik heb hem geluisterd en moet zeggen dat je een mooie prestatie neer hebt gezet met 17 nummers in 53 minuten.
Alleen af en toe heb ik de indruk dat het iets te mooi streven is geweest. Niet alle overgangen zijn even mooi afgewerkt en komen even mooi uit. Dat is voor een volgende keer waarschijnlijk een kwestie van meer voorbereiden en de mix momente iets beter kiezen.
Verder is je platen keuze wel goed, nummers passen allemaal mooi bij elkaar. Mis in de mix wel een beetje een opbouw, iets wat je de volgende keer misschien iets meer kan proberen.
In het begin nam ik een heftige volume wisseling waar, ik weet niet of je dat zelf ook opgevallen was? Probeer altijd voor het opnemen uit of je instellingen voor opnemen goed zijn en let vervolgens tijdens het opnemen goed op je volume. Alhoewel dat laatste wel op orde was want ik heb eigenlijk tussen de onderliggende nummers geen grote volume verschillen meer waargenomen.

Progrezz    posted on 19-01-2007 22:51
jah ik weet het, nr 2 was beetje te hard en nr 4 was dan weer wat te stil
sommige overgangen komen mss wat op het verkeerde moment door de breaks enzo, maar ik had geen goesting om die weer helemaal te laten uitspelen, dan is de energie ook weer uit de set
meestal houd ik ook iets meer rekening met de flow van een mix, opbouw enzo, maar omdat het ook de bedoeling was om eventueel een demomix te maken van deze set ben ik van relatief in het begin al redelijk 'explosief' beginnen spelen, velen luisteren maar het eerste half uur of haken direct af als ze het te soft vinden of als het niet helemaal naar hun goesting is

verder bedankt voor de comment en download, ik ga zeker nog rekening houden met die punten
Day-One    posted on 20-01-2007 00:16
Downloading will start after..... 1 sec Thumbs Up Feedback after downloading and listning Thumbs Up

EDIT::
Mix-technisch twijfel ik niet aan goed gedaan overall is het een leuke set.
waarom een leuke set.....simpel naar mijn mening dit kan beter toch?! en als dj weet je het gewoon Thumbs Up dat is "geen" ramp...dat heet streven naar perfectie en dat merk ik wel in je set alleen hij blijft op een lijn..(geen climax) als ik in een bar/cafe dit zou horen zou het ideaal lekker zijn geen twijfel mogelijk...maar dan denk ik feesten (grote feesten, discotheken) en daar zou ik de climax wel missen..

Tip!
1.Probeer wat meer aandacht te besteden aan je set opbouw (daar scoor je mee) denk hoe je het publiek wil opzwepen. zorg voor weinig tot geen dip (dat doet je hoogte punt niet ten goede) aan het eind zou ik dat niet erg vinden. (dat is bij jou net iets anders om Thumbs Up ) misschien heb jij een reden voor.

2.ik ben er van overtuigd dat als je de zelfde set nog eens zou maken, dat het anders zou klinken (beter). Ga niet een andere set willen maken, maar probeer deze te remixen. (volg tip 1)

3.Tempo "iets" opschroeven geeft je mix een betere dynamische impact.

4. je mag iets meer Hi/Mid (eq) in gooien klinkt het wat voller. (zo kan je ook aangeven dat er wat gaat gebeuren)

5. Mijn laatste tip en voormij de belangrijkste!!! = Doe je ding feel the flo wordt 1 met je mengtafel en durf de dingen te doen die in gedachten hebt te willen doen.

NOTE!!!!! Dj2Dj--->keep it coming well done!

User edit by Day-One on 20-01-2007 @ 01:22:05 (100%)
Progrezz    posted on 20-01-2007 12:36
ga die tips zeker en vast volgen, is deze set als demomix lang genoeg, te kort of net niet lang genoeg?

ik ga ens zien of ik hem wat kan bijregelen door mid en high wat hoger te zetten, dat komt omdat ik een nogal brakke mixer heb en een redelijk lange kabel gebruik voor op te nemen

zeker bedankt voor de comments, nu nog een plek vinden waar ik men kunsten kan gaan tonen

This is an old Topic

No new postings for 6.824 days.
 Post CommentThat would be 227.5 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

256 Users online: 27 Guests (229 Unknown)
Pages generated today : 22.579
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.674.591