Downloading will start after..... 1 sec

Feedback after downloading and listning

EDIT::
Mix-technisch twijfel ik niet aan goed gedaan overall is het een leuke set.
waarom een leuke set.....simpel naar mijn mening dit kan beter toch?! en als dj weet je het gewoon

dat is "geen" ramp...dat heet streven naar perfectie en dat merk ik wel in je set alleen hij blijft op een lijn..(geen climax) als ik in een bar/cafe dit zou horen zou het ideaal lekker zijn geen twijfel mogelijk...maar dan denk ik feesten (grote feesten, discotheken) en daar zou ik de climax wel missen..
Tip!
1.Probeer wat meer aandacht te besteden aan je set opbouw (daar scoor je mee) denk hoe je het publiek wil opzwepen. zorg voor weinig tot geen dip (dat doet je hoogte punt niet ten goede) aan het eind zou ik dat niet erg vinden. (dat is bij jou net iets anders om

) misschien heb jij een reden voor.
2.ik ben er van overtuigd dat als je de zelfde set nog eens zou maken, dat het anders zou klinken (beter). Ga niet een andere set willen maken, maar probeer deze te remixen. (volg tip 1)
3.Tempo "iets" opschroeven geeft je mix een betere dynamische impact.
4. je mag iets meer Hi/Mid (eq) in gooien klinkt het wat voller. (zo kan je ook aangeven dat er wat gaat gebeuren)
5. Mijn laatste tip en voormij de belangrijkste!!! = Doe je ding feel the flo wordt 1 met je mengtafel en durf de dingen te doen die in gedachten hebt te willen doen.
NOTE!!!!! Dj2Dj--->keep it coming well done!