Dateq heeft als nadeel op de XTC dat de X-fader niet uitschakelbaar is en niet toewijsbaar aan een kanaal.... alleen kanaal 1 en 3 zitten op de X-fader.
De componenten van de Xtc zijn echt slecht. Deze mixer is echt gemaakt om geld te verdienen.
Poster: Jorrit
Welke componenten zijn slecht, zijn ze stuk voor stuk slecht? Welke ervaring heb je met XTC's die 'slecht' zijn, of ineens ophouden?
Poster: greup
Mwha,... maak hem voor de lol eens open. Dan zie je gelijk waar je moet knippen om dat fader uit te schakelen.. * en er zijn nog veel meer manieren om de fader uit te schakelen*
Ik zou dit trouwens wel doen... want die fader is gewoon onhandig en heeft bovendien last van een boost op het eind.
Maar ik snap je twijfels niet,. De dateq is zo anders dan een numark... Alleen de het verschil in faderlengte zou al doorslaggevend moeten zijn....
Poster: MuffHouse
Ik ken de persoon die deze mixer mede-ontworpen heeft, zit sinds zelf een beetje in dat wereldje sinds ik in een grote discotheek het licht doe. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar die persoon waar ik het van heb, kan ik zeker aannemen dat hij het niet verteld om tof te doen. Het schijnt dat deze componenten niet erg goed van kwaliteit zijn, dat ze snel slijten ect. Dus dat deze zeker niet de kwaliteit geeft die bijvoorbeeld een Dateq Apollo wel leverd
Poster: PatrickBeuken
Hij bedoelt optische faders
Poster: tairip
Haha, je knipt je fader toch niet naar zijn grootje! Wat je doet is hem los kopelen en hem er op de kop inzetten, stukje gaffa over het gat en klaar!
Poster: D_J_M_
...Er was mij verteld dat de numark zeker langer meeging als het gaat om kwaliteit van de apparatuur, mede omdat het een digitale mixer is....
Poster: dj_jr
marco koop gewoon een dateq vibe(A) grapje
zaterdag kan je hem bij mij testen:p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.