[M] Electro Mix 2007 DJ ACTIVE
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ACTIVE    posted on 14-01-2007 22:03
Heb een electro mixje opgenomen vandaag.. Check @ the hidden message...
Graag wel een Mening geven en niet alleen D.Loaden

Heb er ook maar de playlist bij gezet..

1. Jaymen - Ohh la lishious
2. Sidney Samson - shake and rock this (Tony Cha Cha Remix)
3. Green Velvet - Shake and pop
4. Fedde la Grand - Take no Shhh
5. Johnny Crockett - E for Electro (Hi Tacks mix)
6. Fedde le Grand - Put your hands up for Detroit (DJ Delicious Remix)
7. Mark Mendess - Wam Bam
8. Franky Rizardo - Funky Noise (Promo)

Grootste minpunt achteraf vind ik zelf dat ie wat kwa tempo te langzaam is om lekker op te dansen, maar ja is niet echt mijn muziek genre....

Greetz Active en graag wat feedback... B.V.D

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Mod edit by Jorrit on 15-01-2007 00:02 (6%)

What do you think about [M] Electro Mix 2007 DJ ACTIVE ??

Vote :   

Reemz    posted on 14-01-2007 22:04
downloaden....

BPM gehalte is idd een stukie te laag voor deze electromix. Hier en daar wat fouten die overigens wel worden gecorrigeerd.

De muziekkeuze zit wel snor alleen zou ik een aantal nummers op een andere plek hebben gezet.

Voor de rest een lekkere mix met lekkere muziek.

User edit by Reemz on 14-01-2007 @ 22:18:17 (100%)
ACTIVE    posted on 14-01-2007 22:24
Ja dat dacht ikzelf ook al, heb bijna nog nooit deze muziek gedraaid want ben zelf een urban DJ.. Maar was begonnen met opnemen en ben maar gewoon wat door gaan mixen en heb niet echt bewust nummers uitgezocht.. Dus een opbouw zal er ook zekker niet in zitten....
User edit by ACTIVE on 14-01-2007 @ 22:25:04 (42%)
Lea_Phar    posted on 14-01-2007 23:57
...
Jorrit    posted on 15-01-2007 00:04
Grootste minpunt achteraf vind ik zelf dat ie wat kwa tempo te langzaam is om lekker op te dansen, maar ja is niet echt mijn muziek genre....

En je draait normaal urban, dan is dat toch helemaal te traag om op te dansen?

Tsja je tracklist... hitjes hitjes en nog eens hitjes, maar dat is bij veel DJ's (helaas) het geval...
Volgorde ook alles door elkaar. Als je serieus bent in electro / house draaien is er nog het een en ander waar op te letten valt Winking my eye
SpagEddy    posted on 15-01-2007 07:45
lets have a listen..
savale    posted on 15-01-2007 13:26
checkuh

edit: Vind het tempo voor een electro mix juist wel snor zitten. Behalve dat het tempo op een gegeven moment wel wat opgeschroeft mocht worden (rond "Put your hands up" )
De overgangen zijn ook strak en wel lekker snel achter elkaar aan gegooid.
Alleen krijg ik er niet echt een gevoel bij omdat het een beetje een korte mix is zonder enige opbouw.

Mijn tip: probeer eens een mix van een uur of langer en probeer je set op te bouwen met eerst wat rustigere platen en wat langere overgangen en bouw het op naar snelle overgangen met heftigere nummers.
maar voor een eerste poging vind ik m erg goed gelukt! Ben benieuwd hoe mijn eerste Urban mix gaat worden Winking my eye

ps. Gelukt met het plaatsen van die koelcellen?
User edit by savale on 15-01-2007 @ 14:40:52 (100%)
Cyspoz    posted on 15-01-2007 19:00
Downloading...
ACTIVE    posted on 15-01-2007 19:18
To: Jorrit

Ligt er aan jorrit wat voor genre het is vind ik, heb nooit echt deze muziek gedraaid en wou een mening horen over me eerste Electro mixje.. En hitjes ja dat weet ik niet want heb maar wat nummers gepakt en ingemixt.. heb er niet bij stil gestaan wat ik ging draaien, was alleen maar om te proberen.. Maar denk dat meer mensen moeite zullen hebben als we de rollen omgaan draaien,

Hoe zou jullie eerste Urban Mix klinken.......?

Ik heb me nog niet verdiept in deze muziek genre maar als ik dat doe zal ik zeker geen hitjes draaien want ik ken mezelf op Urban gebied en weet wat hot is en not, maar ook wat Hot gaat worden.....

En nee ik ben niet serieus in deze muziek dus er valt ook niets op aan te merken vind ik voor me eerste keer...

Dit is geen aanval maar een verdedigen van mezelf omdat ik weet dat ik deze muziek niet draai vanuit mezelf maar gewoon een kijkje wou nemen hoe het zou gaan en zou klinken. ...
Dus daarop zou ik eigenlijk ook beoordeeld moeten worden en niet als een Electo/House DJ...

Zou ik ook niet doen als ik een mix van een ander hoor voor zijn eerste keer.. Zou diegene niet af gaan kraken maar juist Tips geven... Maar dat is mijn Visie vanuit mijn beeld van deze WEBSITE....

Over het Urban dat kwa tempo traag is volgens jou... Dat is een hele andere Genre dus word ook heel anders op gedanst , Maar ben benieuwd hoe jou eerste Urban Mix zou klinken als jij dat zou draaien voor het eerst.. Denk ook met hitjes etc..... Met geen verhaallijn. Geen passie of opbouw...

K ben benieuw wat er nu op me af gaat komen...

Greetz...

Jorrit    posted on 15-01-2007 19:28
Zou diegene niet af gaan kraken maar juist Tips geven.

Tsja, ik zou zeggen lees m'n post nog een keer, en haal de tips eruit:
-> Originelere tracklist
-> Logischere opbouw

Je kan je wel aangevallen voelen, maar dan ga je ook niet veel met m'n feedback doen, en daar heb je helemaal niets aan.

En nee ik ben niet serieus in deze muziek dus er valt ook niets op aan te merken vind ik voor me eerste keer...

Net wil je nog tips, en nu is er niets op aan te merken...

Hoe zou jullie eerste Urban Mix klinken.......?

Dat is hier niet de vraag, jij post hier een electro mix om (lijkt mij) tips te krijgen.
Iemand hoeft niet iets beter te kunnen om ergens commentaar op te mogen hebben, vind ik.

ACTIVE    posted on 15-01-2007 19:37
Nee ik geef je wel gelijk, heb met de verkeerde indruk gelezen.. Maar over tips. tuurlijk zijn die altijd welkom, heel graag zelfs, anders post ik hier ook niet, maar vind wel dat ie redelijk in elkaar zit, ofniet voor een eerste keer.. Normaal hoor ik die muziek alleen, nu mag ik het zelf ervaren, maar zou graag een iets uitgebreidere of andere formulering op prijs stellen want je kan het ook op een andere manier lezen... (Dat had ik dus gedaan met me gekke kop) Sorry Jorrit... Waahah K zal je tips meenemen voor de volgende keer, maar is ook zo lastig om daar aan te denken als je iets voor het eerst doet en ervaard..

Groetjes
melvinvg    posted on 16-01-2007 17:26
ff downen
Cyspoz    posted on 17-01-2007 15:01
Feedbacking...

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel toe te voegen na het lezen van de bovenstaande posts. Ik vind het geen slechte electro mix alleen het tempo ligt  gevoelsmatig laag.
Je mix tempo ligt juist weer wel hoog. Gemiddels 3 minuten per plaat is erg netjes.
Ik denk dat je met iets meer voorbereiding, betere platenkeuze en iets meer opbouw je een hele mooi mix kan maken voor een Urban DJ.
User edit by Cyspoz on 17-01-2007 @ 15:02:14 (5%)
ACTIVE    posted on 17-01-2007 19:48
THANX Cyspoz
Vk5    posted on 18-01-2007 18:25
reply
botee    posted on 07-02-2007 21:01
thx

DrZwaffel    posted on 07-02-2007 21:28
...
kefco    posted on 08-02-2007 14:42
reply
djpeckman    posted on 08-02-2007 15:41
luisterd....
djpeckman    posted on 08-02-2007 15:50
Ik zouw zeker als je veder in de electro wild gaan meer oefenen.

( Tip, Volume is niet overal gelijk er zitten wat pieken in mischien helpt de compresor,
Niiels    posted on 29-08-2008 22:55
check

This is an old Topic

No new postings for 6.235 days.
 Post CommentThat would be 207.8 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

471 Users online: 247 Guests (224 Unknown)
Pages generated today : 56.195
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.529.968