To:
Jorrit Ligt er aan jorrit wat voor genre het is vind ik, heb nooit echt deze muziek gedraaid en wou een mening horen over me
eerste Electro mixje.. En hitjes ja dat weet ik niet want heb maar wat nummers gepakt en ingemixt.. heb er niet bij stil gestaan wat ik ging draaien, was alleen maar om te proberen.. Maar denk dat meer mensen moeite zullen hebben als we de rollen omgaan draaien,
Hoe zou jullie eerste Urban Mix klinken.......?
Ik heb me nog niet verdiept in deze muziek genre maar als ik dat doe zal ik zeker geen hitjes draaien want ik ken mezelf op Urban gebied en weet wat hot is en not, maar ook wat Hot gaat worden.....
En nee ik ben niet serieus in deze muziek dus er valt ook niets op aan te merken vind ik voor me eerste keer...
Dit is geen aanval maar een verdedigen van mezelf omdat ik weet dat ik deze muziek niet draai vanuit mezelf maar gewoon een kijkje wou nemen
hoe het zou gaan en zou klinken. ...
Dus daarop zou ik eigenlijk ook beoordeeld moeten worden en niet als een Electo/House DJ...
Zou ik ook niet doen als ik een mix van een ander hoor voor zijn eerste keer..
Zou diegene niet af gaan kraken maar juist Tips geven... Maar dat is mijn Visie vanuit mijn beeld van deze WEBSITE....
Over het Urban dat kwa tempo traag is volgens jou... Dat is een hele andere Genre dus word ook heel anders op gedanst

, Maar ben benieuwd hoe jou eerste Urban Mix zou klinken als jij dat zou draaien voor het eerst.. Denk ook met hitjes etc..... Met geen verhaallijn. Geen passie of opbouw...
K ben benieuw wat er nu op me af gaat komen...
Greetz...