de reloop heb ik ook wel naar gekeken. de rmp-2 lijkt me wel wat. maar hij is wel gelijk 100 euro duurder dan de denon.
het nadeel vind ik ook dat de reloop nog niet uit is en dat er nog geen gebruikservaringen van zijn. dit zou wel makkelijk zijn.
en zoals ik al eder had gezegt heb ik de denon al een keer geprobeerd en ik vond dit een leuk spellertje en fijner dan de pioneer cdj200. (de cdj is wel goed overzichtelijk enzo maar voor die prijs zijn er ook een hele hoop andere leuke spelers)
mischien zou ik dan ook wel door kunnen sparen voor de reloop's en als ik die niks vind tog de denon halen. maar dan zou het wel langer duren tot ik er een heb. het duurd dan denk ik een maand langer omdat ik de denon dan op mijn verjaardag zou krijgen (20 januari:D)
maar ik ga zo maar ff wat research doen naar de rmp2. mischien spreekt het me wel erg aan.
en zoals jij net zei vind ik de c.314 niet egt een concurent van de denon. de stanton kost veel meer en valt dus in een andere prijsklasse. hoewel je de kwaliteid eigenlijk wel kan vergelijken. de stanton kost 600 euro zag ik net en de denon 400. dat is een prijs verschil van 200 euro. dan zou ik hm eerder gaan vergelijken met de c.313 omdat die wel onder dezelfde prijsklasse valt.
ik heb nu zelf ongeveer 300 euro, en met mn verjaardag er ongeveer 100 bij en voor mn verjaardag ook nog ongv 40/50 euro erbij. dus dan zou ik op ongv 450 euro zitten. en maybe kan ik mn ouders nog overhalen dat ze inplaats van een kado voor mn verjaardag te kopen hier me te wachten en dat ze meebetalen aan de cd speler.
de stanton c.314 ga ik in ieder geval niet kopen omdat ik voor 600 euro liever een ander spelertje haal. dan zou ik eerder ff wachten en een cdj800mk2 of een denon dn-s3500 nemen.
ik heb ook nog aan de numark axis 9 gedacht maar na deze geprobeerd te hebben vond ik hm tog niet zo fijn. de jog was wel lekker soepel en een deel van de speler was goed overzichtelijk maar de kleine knopjes boven aan de speler vond ik al hellemaal nix. vooral toen ik de cd erin wou doen kon ik de eject knop niet vinden en die gast van de winkel moest mij hm mij aanwijzen:P en ik heb verder bij geen speler gehad dat ik de eject niet kon vinden.
maar om nu gelijk een speler van ongv 800 euro te kopen, de dns3500 en de cdj800mk2 (voorkeur gaat naar de denon, waarom?!? deze vind ik lekkerder werken) zou ik dus nu nog neit doen. ik zit nog op school en heb maar een inkomen van 25 euro per week (met geluk, soms ook wel 10 euro minder) dus sparen schiet niet op.
nu vind ik wel even dat ik gnoeg getypt heb.
ik ga nu in ieder geval ff kijken voor de reloop's