[M] DJ_Spiritus-MixSet_tech-house_&_electro-t
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Spiritus    posted on 03-01-2007 17:04
A few days ago I posted a mix, some may have liked it others not...  (i don't know...)

Here is something else, a fine driven hosue-warmer-up, get the party started

And again, please don't hesitate to share your opinion... peace \/

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] DJ_Spiritus-MixSet_tech-house_&_electro-t ??

Vote :   

dj-nick    posted on 03-01-2007 17:27
ff kijken

Wout-r    posted on 03-01-2007 19:29
checken................
Francessco    posted on 03-01-2007 23:55
Even kijken. Tracklist zou leuk zijn
Spiritus    posted on 04-01-2007 00:35
access  to tracklist has been granted...    and follows:

1. Carlos Legaz and Carlos Gallardo ft. Michele McCain - Came a Day (Carlos Legaz Tremendo Mix)
2. Alex Tribal & Kay Sand - Cotton Candy (James Talk remix)
3. Mousse T - Horny (so Phat Mix)
4. Iio - Is it Love (Major Key Vocal Remix)
5. D Ramirez - La Discotech (original)
6. Subterfudge and Tony Thomas - Gettin Serious (Pete Dafeets Southside Dub)
7. Valentino - Flying (Wally Lopez Remix)
8. Hernan Cerbello - Piano Choice
9. Underworld - Born Slippy (Spacecab Remix)
10. Kevin Spencer & D George - Phunky Star (Laurent Wolf Remix B2-side)
11. Luis Ferro - Phantasy (original Mix)
12. David Amo and Julio Navas vs Xavi Beat - Push (b1)
13. Peter Presta - The Latin Express (Thomas Penton Elctrofied Mix)
14. Laurent Wolf & Michael Kaiser - Right All
15. VIP - Ibiza (Manny Lehman Tribal Mix)
Set Duration: 72:58
Spiritus    posted on 04-01-2007 15:26
Confused Still no reactionsConfused I don't want to seem kinda foreward, but I would very much appreciate it, if someone could give their opinion about the set...? pleaaaaseee (:
the-melody    posted on 04-01-2007 15:26
.

Mss omdat je 32min moet wachten voor je hem binnen hebt, dat je daarom zo weinig recties hebt...?
User edit by the-melody on 04-01-2007 @ 15:32:30 (100%)
Spiritus    posted on 04-01-2007 15:33
Poster: the-melody
.

very enthusiastic...
Spiritus    posted on 04-01-2007 15:34
hoe kan ik het maaken dat ie sneller gaat?
the-melody    posted on 04-01-2007 15:38
Hoeveel kb/s is de mix zelf?

ps: die . was om de hm weg te krijgenWinking my eye
User edit by the-melody on 04-01-2007 @ 15:38:42 (100%)
Spiritus    posted on 04-01-2007 15:40
ja ik weet het daroom zeg ik  klein grapje...
maar hij is ongeveer 100MB
the-melody    posted on 04-01-2007 15:43
mss als .rar inpakken? Maargoed ik ben hem aan het binnen halenHappy, laughing

Chille set, mooie overgangen. Mooi om te luisteren:D
User edit by the-melody on 04-01-2007 @ 18:32:55 (81%)
Wout-r    posted on 04-01-2007 16:17
Laat mij dan de eerste zijn:

Ik vond het een erg lekkere mix om naar te luisteren Happy, laughing Met welke gear is deze gemaakt?
MartinDuncan    posted on 04-01-2007 22:49
check
Spiritus    posted on 05-01-2007 16:06
Poster: Wout-r
Laat mij dan de eerste zijn:

Ik vond het een erg lekkere mix om naar te luisteren Happy, laughing Met welke gear is deze gemaakt?

its not as much which gear i used, as it is which software i used... the mix was compiled on Traktor 3, but I used the same effects as on the pioneer's cdj-equipment, like filters, flanger, reverbs... and the XONE92 mixer, 4 smoother sound
but don't get me wrong, if i had the right equipment it would have sound much better...
Cyspoz    posted on 07-01-2007 20:34
Checking...
Cyspoz    posted on 08-01-2007 12:48
Feedbacking...

Vind het begin van de mix beetje saai. Vat het niet persoonlijk op, kan komen doordat het niet helemaal in mijn stijl begint. Maar misschien een idee om een commerciële opener te gebruiken om de luisteraar een keer wakker te schudden.

De overgaan tussen nummer 2 en 3 was niet helemaal lekker. Maar dat zul je zelf ook hebben gehoord. Ik dacht zelf trouwens heel even dat ik daar "Age Of Love - Age Of Love" hoorde, maar dat was toch niet zo.

Het loop effect vind ik niet helemaal geslaagd. Hij is een beetje heftig en ongecontroleerd terwijl de melodie daar juist heel subtiel is. Het moment zelf was wel goed.

Af en toe zit je er langs met de pitch en laat je dat voor mijn gevoel lang ongecorrigeerd, of heb ik het daar mis?

Probeer ook je volume in de gaten te houden. Sommige nummers zijn zachter ten opzichte van de rest. Ik weet niet of je dat met die software kan, maar anders zou je kunnen kijken naar een programma als Mp3Gain om van te voren alle muziek op gelijk niveau te brengen.

Verder maak je lange rally's in je mix. Op zich niets mis mee, maar af en toe vind ik ze iets te lang. Verder heb je wel een hele lekkere rustige mix techniek wat weer wel netjes aansluit bij de muziek.

Wat ik niet terug vind in de mix is een opbouw. Voor mij is het begin en het einde van de mix hetzelfde in snelheid en energie die in de muziek zit. Je hoeft een mix natuurlijk niet te laten opbouwen, maar het is misschien iets om in een volgende mix te proberen.

Ik denk dat het vooral een relaxte mix is.
Bartjens    posted on 09-01-2007 11:14
eens luisteren
www.djbrowbeat.com
Spiritus    posted on 12-01-2007 01:04
Poster: Cyspoz
Feedbacking...

Vind het begin van de mix beetje saai. Vat het niet persoonlijk op, kan komen doordat het niet helemaal in mijn stijl begint. Maar misschien een idee om een commerciële opener te gebruiken om de luisteraar een keer wakker te schudden.

De overgaan tussen nummer 2 en 3 was niet helemaal lekker. Maar dat zul je zelf ook hebben gehoord. Ik dacht zelf trouwens heel even dat ik daar "Age Of Love - Age Of Love" hoorde, maar dat was toch niet zo.

Het loop effect vind ik niet helemaal geslaagd. Hij is een beetje heftig en ongecontroleerd terwijl de melodie daar juist heel subtiel is. Het moment zelf was wel goed.

Af en toe zit je er langs met de pitch en laat je dat voor mijn gevoel lang ongecorrigeerd, of heb ik het daar mis?

Probeer ook je volume in de gaten te houden. Sommige nummers zijn zachter ten opzichte van de rest. Ik weet niet of je dat met die software kan, maar anders zou je kunnen kijken naar een programma als Mp3Gain om van te voren alle muziek op gelijk niveau te brengen.

Verder maak je lange rally's in je mix. Op zich niets mis mee, maar af en toe vind ik ze iets te lang. Verder heb je wel een hele lekkere rustige mix techniek wat weer wel netjes aansluit bij de muziek.

Wat ik niet terug vind in de mix is een opbouw. Voor mij is het begin en het einde van de mix hetzelfde in snelheid en energie die in de muziek zit. Je hoeft een mix natuurlijk niet te laten opbouwen, maar het is misschien iets om in een volgende mix te proberen.

Ik denk dat het vooral een relaxte mix is.

Grote bedankt, for the detailed feedback...
I have to say that I've heard the mix, several times more, and you're right about the beginning, that's why track no.3 goes in kinda lame...

Verder, I don't really understand what you meant about the "maak je lange rally's in je mix" critiek

Over the build-up, I admit that I went too far, but that was also kind of experimental..  so don't take it for granted

Either way you've givven me something to think about and try better   
Next time...

P.S. the pitch thing is due to the lack of maneuvering abillities, you get when mixxing with a f***** mouse..
DjBlackMagic    posted on 12-01-2007 01:09
We gaan maar eens luisteeren he zou ik zeggen Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.832 days.
 Post CommentThat would be 227.7 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

247 Users online: 50 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 28.914
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.680.926