Poster: the-melody
.
Poster: Wout-r
Laat mij dan de eerste zijn:
Ik vond het een erg lekkere mix om naar te luisterenMet welke gear is deze gemaakt?
Poster: Cyspoz
Feedbacking...
Vind het begin van de mix beetje saai. Vat het niet persoonlijk op, kan komen doordat het niet helemaal in mijn stijl begint. Maar misschien een idee om een commerciële opener te gebruiken om de luisteraar een keer wakker te schudden.
De overgaan tussen nummer 2 en 3 was niet helemaal lekker. Maar dat zul je zelf ook hebben gehoord. Ik dacht zelf trouwens heel even dat ik daar "Age Of Love - Age Of Love" hoorde, maar dat was toch niet zo.
Het loop effect vind ik niet helemaal geslaagd. Hij is een beetje heftig en ongecontroleerd terwijl de melodie daar juist heel subtiel is. Het moment zelf was wel goed.
Af en toe zit je er langs met de pitch en laat je dat voor mijn gevoel lang ongecorrigeerd, of heb ik het daar mis?
Probeer ook je volume in de gaten te houden. Sommige nummers zijn zachter ten opzichte van de rest. Ik weet niet of je dat met die software kan, maar anders zou je kunnen kijken naar een programma als Mp3Gain om van te voren alle muziek op gelijk niveau te brengen.
Verder maak je lange rally's in je mix. Op zich niets mis mee, maar af en toe vind ik ze iets te lang. Verder heb je wel een hele lekkere rustige mix techniek wat weer wel netjes aansluit bij de muziek.
Wat ik niet terug vind in de mix is een opbouw. Voor mij is het begin en het einde van de mix hetzelfde in snelheid en energie die in de muziek zit. Je hoeft een mix natuurlijk niet te laten opbouwen, maar het is misschien iets om in een volgende mix te proberen.
Ik denk dat het vooral een relaxte mix is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.