[M] Livemix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sjefkuh    posted on 02-01-2007 21:49
Ik heb net ff een mixje opgenomen, het is een trancemix. Ik ben nog niet heel lang bezig met dj'en en ik vind hem zelf REDELIJK goed gelukt. De download link staat in de Hidden Message. De mix is wel opgenomen met een skytec cd speler maargoed. hieronder staat alvast de tracklist:

1. Benz and MD - Turning the curve (Simon and Shaker remix)
2. Armin van Buuren vs. Herman Brood - Saturday Night (Club mix)
3. Ferry Corsten - Rock your body (Orginal Mix)
4. Roy Gates - Midnight sun (Divini & Warning remix)
5. Ferry Corsten - Whatever (Marcel Woods remix)
6. Abel Ramos - Te quiero puta (Divini & Warning Remix)
7. Silent Electra - For this moment (Jochem Miller remix)

Duur: 42:10

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Livemix ??

Vote :   

barthawk    posted on 02-01-2007 22:03
eens ff luisteren...
barthawk    posted on 02-01-2007 23:47
goeie mix man, lekkere platen (wel wat commercieel) soms een klein overgangsfoutje(dan loopt die plaat niet gelijk) en voorderest zou ik de platen wat sneller inmixen want nu blijven ze te lang op een dood punt hangen...voor in een luistermix mag het best wat sneller..

succes ermee!
Reemz    posted on 03-01-2007 01:04
downloaden!!!
DJMartino    posted on 03-01-2007 10:40
ff luisteren

Goed gemixt maar soms wat kleine foutjes bij de overgangen
User edit by DJMartino on 03-01-2007 @ 11:22:18 (100%)
sjefkuh    posted on 03-01-2007 12:00
thnx voor de reacties.
er zitten idd wel nog wat foutjes in.
RenéKuppens    posted on 03-01-2007 12:38
Tjeker de tjek:D

Ik vond het leuk gemixt

soms beetje er langs maar zeker niet slecht...
alleen zal zou ik de nummer iest sneller mixen want dit is beetje langdradig:D
User edit by RenéKuppens on 03-01-2007 @ 21:40:47 (100%)
Ft    posted on 03-01-2007 12:43
Let's hear it then, huh...

sjoerdjuh    posted on 03-01-2007 21:46
give it up!
Cyspoz    posted on 04-01-2007 14:24
Downloading...
Huta    posted on 04-01-2007 18:06
CHECKING
Leoo    posted on 04-01-2007 20:32
downing
sjefkuh    posted on 05-01-2007 17:26
mischien nog wat reacties van de mensen die hem hebben gedownload?  :D
Burton    posted on 06-01-2007 10:30
effe downloaden
Cyspoz    posted on 07-01-2007 20:07
Hey sjefkuh. Heb je mix zitten luisteren en zal effe wat feedback geven van dingen die mij opvielen.

Als eerste heb ik daarom een vraag, want het is mij nog niet helemaal duidelijk waar deze mix nu vandaan komt. Heb je deze mix thuis live opgenomen, of komt hij live uit een club vandaan.
De reden dat ik dit vraag is namelijk omdat het volume van de nummers nogal heftig wisselt. Als je in een club draait zit er meestal een limiter achter waardoor je dat verschil uiteindelijk niet zo snel merkt, maar als je live versie niet door de limiter gaat dan merk je dat wel degelijk. Zowiezo is het natuurlijk beter om ook met compressor nog steeds netjes alle nummers op 0 db binnen te laten komen op je mixer. Mocht je hem thuis hebben gemaakt dan geld natuurlijk het zelfde.
Verder valt mij op dat het geluid erg dof en extreem donker is. Of je hebt extreem versleten naalden op je draaitafel, of je hebt de EQ van je mixer niet neutraal gehad. Voor het laatste geld dat je niet de EQ van je mixer moet gebruiken om het geluid lekker uit je speakers te laten klinken. In een club is dat soms wel nodig bij bepaalde nummers maar als het goed is hebben ze het geluid daar toch netjes afgestelt waardoor het voor de meeste nummers goed zou moeten zijn. Thuis heeft natuurlijk niet iedereen een netjes afgestelde speaker set maar tijdens een opname kun je dan beter voor een keer even de EQ op je mixer neutraal laten staan.

Bij het bekijken van je playlist en de speeltijd van de mix viel mij al snel op dat de mix voor 7 nummers vrij lang duurt. Sluit me dan ook bij het commentaar van barthawk aan.

Tijdens de mix zitten er nog wat kleine foutjes in, maar daar had DJMartino ook al een opmerking over gemaakt en ik neem dat je die zelf ook al had gehoord.

Ik zou zeggen, doe iets met de feedback en post weer een keer wat nieuw werk Happy, laughing
Vk5    posted on 07-01-2007 20:09
ff luistere
sjefkuh    posted on 07-01-2007 21:18
Poster: Cyspoz
Hey sjefkuh. Heb je mix zitten luisteren en zal effe wat feedback geven van dingen die mij opvielen.

Als eerste heb ik daarom een vraag, want het is mij nog niet helemaal duidelijk waar deze mix nu vandaan komt. Heb je deze mix thuis live opgenomen, of komt hij live uit een club vandaan.
De reden dat ik dit vraag is namelijk omdat het volume van de nummers nogal heftig wisselt. Als je in een club draait zit er meestal een limiter achter waardoor je dat verschil uiteindelijk niet zo snel merkt, maar als je live versie niet door de limiter gaat dan merk je dat wel degelijk. Zowiezo is het natuurlijk beter om ook met compressor nog steeds netjes alle nummers op 0 db binnen te laten komen op je mixer. Mocht je hem thuis hebben gemaakt dan geld natuurlijk het zelfde.
Verder valt mij op dat het geluid erg dof en extreem donker is. Of je hebt extreem versleten naalden op je draaitafel, of je hebt de EQ van je mixer niet neutraal gehad. Voor het laatste geld dat je niet de EQ van je mixer moet gebruiken om het geluid lekker uit je speakers te laten klinken. In een club is dat soms wel nodig bij bepaalde nummers maar als het goed is hebben ze het geluid daar toch netjes afgestelt waardoor het voor de meeste nummers goed zou moeten zijn. Thuis heeft natuurlijk niet iedereen een netjes afgestelde speaker set maar tijdens een opname kun je dan beter voor een keer even de EQ op je mixer neutraal laten staan.

Bij het bekijken van je playlist en de speeltijd van de mix viel mij al snel op dat de mix voor 7 nummers vrij lang duurt. Sluit me dan ook bij het commentaar van barthawk aan.

Tijdens de mix zitten er nog wat kleine foutjes in, maar daar had DJMartino ook al een opmerking over gemaakt en ik neem dat je die zelf ook al had gehoord.

Ik zou zeggen, doe iets met de feedback en post weer een keer wat nieuw werk Happy, laughing

ik heb hem gewoon thuis op mijn setje gemaakt:P het zou wel erg zijn als er in een club een skytec spelertje staat.. maar goed met die volumeverschillen en die eq ga ik zeker rekening houden bij mijn volgende mixen.  ik heb mijn set niet op supergoede boksen aangesloten en daarom heb ik de eq een beetje verzet om het geluid beter te laten klinken. nog bedankt voor het commentaar,, hier kan ik tenminste wat mee.
Cyspoz    posted on 08-01-2007 13:34
Graag gedaan.

This is an old Topic

No new postings for 6.836 days.
 Post CommentThat would be 227.9 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

239 Users online: 31 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 23.036
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.675.048