Poster: Cyspoz
Hey sjefkuh. Heb je mix zitten luisteren en zal effe wat feedback geven van dingen die mij opvielen.
Als eerste heb ik daarom een vraag, want het is mij nog niet helemaal duidelijk waar deze mix nu vandaan komt. Heb je deze mix thuis live opgenomen, of komt hij live uit een club vandaan.
De reden dat ik dit vraag is namelijk omdat het volume van de nummers nogal heftig wisselt. Als je in een club draait zit er meestal een limiter achter waardoor je dat verschil uiteindelijk niet zo snel merkt, maar als je live versie niet door de limiter gaat dan merk je dat wel degelijk. Zowiezo is het natuurlijk beter om ook met compressor nog steeds netjes alle nummers op 0 db binnen te laten komen op je mixer. Mocht je hem thuis hebben gemaakt dan geld natuurlijk het zelfde.
Verder valt mij op dat het geluid erg dof en extreem donker is. Of je hebt extreem versleten naalden op je draaitafel, of je hebt de EQ van je mixer niet neutraal gehad. Voor het laatste geld dat je niet de EQ van je mixer moet gebruiken om het geluid lekker uit je speakers te laten klinken. In een club is dat soms wel nodig bij bepaalde nummers maar als het goed is hebben ze het geluid daar toch netjes afgestelt waardoor het voor de meeste nummers goed zou moeten zijn. Thuis heeft natuurlijk niet iedereen een netjes afgestelde speaker set maar tijdens een opname kun je dan beter voor een keer even de EQ op je mixer neutraal laten staan.
Bij het bekijken van je playlist en de speeltijd van de mix viel mij al snel op dat de mix voor 7 nummers vrij lang duurt. Sluit me dan ook bij het commentaar van barthawk aan.
Tijdens de mix zitten er nog wat kleine foutjes in, maar daar had DJMartino ook al een opmerking over gemaakt en ik neem dat je die zelf ook al had gehoord.
Ik zou zeggen, doe iets met de feedback en post weer een keer wat nieuw werk
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.