Problemen met Beatport... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 01-01-2007 22:12
Hey mede members, ik krijg af en toe bij sommige nummers een foutmelding namelijk:

One or more of the items you've selected for purchase are unavailable in your territory:

Tracks:
    Adagio For Strings - Original LP Version

Deze heb ik ook al gehad bij het numer van Armin van Buuren- Burned With Desire(Kyau vs albert remix) wat dus echt storend is. Ik heb al een mailtje gestuurt naar support@beatport.com maar daar antwoorden ze niet(is ongeveer een week geleden).
Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?

What do you think about Problemen met Beatport... ??

Vote :   
DiscJunkie2    posted on 05-02-2007 09:25
Mijn eerste tracks al in de koop staan.
Benieuwd of het daadwerkelijk zo allemaal lukt met kopen en downloaden Happy, laughing!

Dan rest de vraag, hoe bewijs ik bij controle dat ik die nummers daadwerkelijk gekocht heb?!
Ik zal ze in elk geval apart branden op CD's, en niet tussen mijn (Illigaal) verkregen nummers zetten.
Reemz    posted on 05-02-2007 14:21
@DiscJunkie:

Dat zal allemaal wel goed verlopen. Ik koop nu bijna een jaar lang tracks bij Beatport en echt nog nooit problemen gehad.

En na betaling krijg je netjes een betaalbevestiging in je mailbox met een overzicht van de tracks die je hebt aangekocht.
the-melody    posted on 05-02-2007 19:35
ligt beatport er nu uit....

This is an old Topic

No new postings for 6.666 days.
 Post CommentThat would be 222.2 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

115 Users online: 8 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 26.615
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.266.239