Hey mede members, ik krijg af en toe bij sommige nummers een foutmelding namelijk:
One or more of the items you've selected for purchase are unavailable in your territory:
Tracks: Adagio For Strings - Original LP Version
Deze heb ik ook al gehad bij het numer van Armin van Buuren- Burned With Desire(Kyau vs albert remix) wat dus echt storend is. Ik heb al een mailtje gestuurt naar support@beatport.com maar daar antwoorden ze niet(is ongeveer een week geleden). Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
What do you think about Problemen met Beatport... ??
Mijn eerste tracks al in de koop staan. Benieuwd of het daadwerkelijk zo allemaal lukt met kopen en downloaden !
Dan rest de vraag, hoe bewijs ik bij controle dat ik die nummers daadwerkelijk gekocht heb?! Ik zal ze in elk geval apart branden op CD's, en niet tussen mijn (Illigaal) verkregen nummers zetten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.