Poster: Engage
gebruik de search button eens even!
////www.djresource.eu/Forum/topic/2602/p/1/highlight/reloop/
wat ik zelf aanraad, spaar nog even door( heb ik ook gedaan) en koop een Synq smx-02!
ik had namenlijk al eens met de reloop gedraaid bij een maat van me en de effectenbak die erin zit is wel oke, maar mij klonk hij niet lekker in de oren. en daar zou je toch de mixer voor moeten kopen lijkt mij. maar oke das mijn mening
haha succes ermee!
Poster: Dj-RK
ik heb wel een keer een krakende pot meter gehad voor over de HF maar dat probleem is verholpen
gebruik de search button eens even!
////www.djresource.eu/Forum/topic/2602/p/1/highlight/reloop/
wat ik zelf aanraad, spaar nog even door( heb ik ook gedaan) en koop een Synq smx-02!
ik had namenlijk al eens met de reloop gedraaid bij een maat van me en de effectenbak die erin zit is wel oke, maar mij klonk hij niet lekker in de oren. en daar zou je toch de mixer voor moeten kopen lijkt mij. maar oke das mijn mening
haha succes ermee!
maat van me heeft de dsp ook die heeft zelf last van ( na een halfjaar) 3 krakende faders!
de faders zijn vca gestuurt dus je zult minder snel last hebben van krakende faders..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.