reloop rmx 40 DSP
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchman    posted on 17-12-2006 00:26
ik roeg mij nu toch eens af of dat rellop nu een beetje goed is. ik kom er pas sinds kort een beetje mee in aanraking. veel mensen zeggen dat het echt super is, maar dat kan ik toch maar niet geloven. ik graag jullie mening even horen, het liefst dan over de rmx 40.
Ik draai nu met een dap prutje en wil er eigenlijk wel vanaf. Ik daar nu met cd-spelers maar wil misshcien later nog wel met platen gaan draaien. een 4 kanaals mixertje leek mij drom wel wat.
het liefst wil ik natuurlijk een djm maar die zijn mij gewoonte duur. hebben jullie desnoods ook nog wat andere mixers in gedachte?

ik zie het wel

What do you think about reloop rmx 40 DSP ??

Vote :   

Engage    posted on 17-12-2006 00:31
gebruik de search button eens even!

////www.djresource.eu/Forum/topic/2602/p/1/highlight/reloop/

wat ik zelf aanraad, spaar nog even door( heb ik ook gedaan) en koop een Synq smx-02!
ik had namenlijk al eens met de reloop gedraaid bij een maat van me en de effectenbak die erin zit is wel oke, maar mij klonk hij niet lekker in de oren. en daar zou je toch de mixer voor moeten kopen lijkt mij. maar oke das mijn mening

haha succes ermee!

RenéKuppens    posted on 17-12-2006 09:07
Poster: Engage

wat ik zelf aanraad, spaar nog even door( heb ik ook gedaan) en koop een Synq smx-02!
ik had namenlijk al eens met de reloop gedraaid bij een maat van me en de effectenbak die erin zit is wel oke, maar mij klonk hij niet lekker in de oren. en daar zou je toch de mixer voor moeten kopen lijkt mij. maar oke das mijn mening

haha succes ermee!

Door sparen is o0k een optie natuurlijk

maar ik kan eindelijk weinig tot geen slechte dingen zeggen over deze mixer
3 bands EQ werkt prima
de faders zijn voor sommige meschien beetje te soepel maar daar wen je snel aan
kill-switches werken perfect
ik heb wel een keer een krakende pot meter gehad voor over de HF maar dat probleem is verholpen
over de effecten kan ik je niks zeggen want ik heb de BPM..
sjefkuh    posted on 17-12-2006 12:49
Poster: Dj-RK
ik heb wel een keer een krakende pot meter gehad voor over de HF maar dat probleem is verholpen

hier heb ik ook heel af én toe last van, de rest van het mengpaneel werkt wel prima.:P
User edit by sjefkuh on 17-12-2006 @ 12:49:34 (5%)
DJ_IVI-R    posted on 17-12-2006 13:33
heb de bpm en ook tevreden in feite.. lekker voor die prijsHappy, laughing
www.nikan.be
dutchman    posted on 17-12-2006 14:54

haha succes ermee!

is die smx-2 niet een erg grote mixer. had er namelijk ook al zelf naar gekeken. maar hoelang zou je met zo'n reloop kunnen doen, ik moet namelijk wel een mixe rhebben die niet na een jaar al naar de klote is.
Engage    posted on 17-12-2006 15:19
de synq smx-02 is gewoon djm formaat, hij werkt perfect. de faders zijn vca gestuurt dus je zult minder snel last hebben van krakende faders..

verder is hij robuust gebouwd dus denk ook dat hij lang mee zal gaan!

maat van me heeft de dsp ook die heeft zelf last van ( na een halfjaar) 3 krakende faders!

dancedimension    posted on 17-12-2006 15:37
maat van me heeft de dsp ook die heeft zelf last van ( na een halfjaar) 3 krakende faders!

maar dit betekend niet gelijk dat het een slechte mixer is, je vriend kan net een hebben waarmee iets fout mee gaat, voor het geld is het gewoon een meer dan prima mixer. Ik heb er weinig klachten over gehoord over zowel de DSP als de BPM versie.

Misschien heb je hier wat aan, wat leeswerk Winking my eye
Reloop RMX40 DSP review: klik

En omdat de SMX-02 ook word aangehaald in dit topic: klak

User edit by dancedimension on 17-12-2006 @ 15:38:07 (3%)
_Ivan_    posted on 17-12-2006 18:08
de faders zijn vca gestuurt dus je zult minder snel last hebben van krakende faders..

Dan zou mijn oude djx700 met VCA faders dus ook niet zo snel moeten gaan kraken... nou forget it!

K'heb de DSP hier hier thuis staan. K'ben er zeer over te spreken, vantevoren toch nog getwijfeld of het wel een goed mixertje was maar ben echt zeer tevreden, past goed bij mijn reloop draaitafels... verder heb ik van krakende faders geen last! (maar ja hoe sommige mensen met hun apparatuur omgaan!). De effecten.. tjah k'vind ze wel redelijk klinken maar gebruik ze niet echt veel, de DSP beschikt ook nog over een Send & Return dus je kunt er ook nog een los effecten apparaat aan hangen. (wat ik dus waarschijnlijk binnekort ga aanschaffen).
De Review die Reind heeft geschreven op aboutdj.nl is zeker de moeite waard om eens te lezen denk ik! Succes met je keuze!
Feel&.Celebrate.Life!
dutchman    posted on 17-12-2006 19:42
ik denk toch da ik dan maar voor de smx2 ga sparen...het duurt dan nog wel fftjes maar dan heb ik ook wel wat. In ieder geval...bedankt voor jullie reacties...heb er erg veel aan gehad!

mvg

This is an old Topic

No new postings for 6.533 days.
 Post CommentThat would be 217.8 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

177 Users online: 9 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 19.188
Most visitors online this month : 187
Lifetime Pageviews since 2003 : 231.032.779