Poster: PatrickBeuken
Waarom vallen zelfbouw flightcases bij jou niet onder de categorie 'echt'? Een beetje flightcasebouwer maakt veel betere cases dan de standaard verkrijgbare fabriekscases. Maar ik begrijp denk ik wat je bedoelt.... mdf doosjes zonder sluitingen, handvaten, profielen, enz.
Musicals begeleiden? De apparatuur en de kennis die je nodig hebt voor een drive-in en die voor een musical verschillen sterk van elkaar.
Zeker! Musicals zijn iets heel anders! Ik waag me persoonlijk zelf niet aan het uitversterken ervan, de belichting echter wel. Bij een musical gaat het veel meer om het statische licht, het krijgen van mooie plaatjes en vooral het rustig aandoen. De eerste tip die ik kreeg toen ik musicals ging schuiven was, laat altijd voldoende tegenlicht branden, dan kan er niets catastrofaal mis lopen.
Als je je verder wilt onderscheiden moet je zorgen dat jíj iets bied dat anderen niet hebben. Daarnaast is uitstraling belangrijk. Zorg dat jij en je crew er fatsoenlijk bij lopen en niet als een stelletje sloebers overkomen. Verder moet je de klant ten alle tijden tevreden proberen te stellen. Promotie is, naar mijn mening, iets wat voor jezelf een must have is. Je wint er naamsbekendheid mee en wint er misschien wel nieuwe klanten mee. Zorg als je een bannertje ofzo hebt wel dat je voldoende tijd hebt om hem op te hangen