ik heb mijn naald stuk gemaakt (hij is afgekraakt)
maar ik heb nog mijn oude naald die standaard bij mijn pu's zat
maar ik weet niet hoe je die aansluit
ik heb 4 pennen van mijn naald en 4 gekleurde draden
maar weet bij god niet welke draad bij welke pin moet
ik hoop dat iemand mij kan helpen
de pu is een jaytec t2
please help me
What do you think about hulp met naald gevraagt ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Normaal is er op het element(daar waar je naald aan vast zit) bij de connectors een kaartje(of op je naald kan ook) met de + en de - van elke kant + de kleur, die doe je dan op volgorde(dus kleur per kleur) dmv een klein tangetje en zorg dat je connectors niet afbreekt
Welke aansluiting waar moet staat meestal in de handleidingen. Als je die van de naald naast die van je draaitagel legt moet je er zo uit kunnen komen.
Meestal staat er op de naald wel aangegeven wat wat is (L, R en de 2 massa's). Als je de draadjes op de headshell laat zitten en ze aansluit op de naald zou het moeten werken.
Zo horen ze te zitten, en dat geld voor alle draaitafels.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.