hulp met naald gevraagt
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ramses    posted on 01-12-2006 19:44
ik heb mijn naald stuk gemaakt (hij is afgekraakt) maar ik heb nog mijn oude naald die standaard bij mijn pu's zat maar ik weet niet hoe je die aansluit ik heb 4 pennen van mijn naald en 4 gekleurde draden maar weet bij god niet welke draad bij welke pin moet ik hoop dat iemand mij kan helpen de pu is een jaytec t2 please help me

What do you think about hulp met naald gevraagt ??

Vote :   

the-melody    posted on 01-12-2006 19:49
Normaal is er op het element(daar waar je naald aan vast zit) bij de connectors een kaartje(of op je naald kan ook) met de + en de - van elke kant + de kleur, die doe je dan op volgorde(dus kleur per kleur) dmv een klein tangetje en zorg dat je connectors niet afbreektHappy, laughing

Suc6
Lead    posted on 02-12-2006 17:10
Welke aansluiting waar moet staat meestal in de handleidingen. Als je die van de naald naast die van je draaitagel legt moet je er zo uit kunnen komen.

Meestal staat er op de naald wel aangegeven wat wat is (L, R en de 2 massa's). Als je de draadjes op de headshell laat zitten en ze aansluit op de naald zou het moeten werken.
Let the BASS be louder
Reind    posted on 02-12-2006 23:48
Wit - Rood

Blauw - Groen

Zo horen ze te zitten, en dat geld voor alle draaitafels.

This is an old Topic

No new postings for 6.144 days.
 Post CommentThat would be 204.8 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

77 Users online: 4 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 7.467
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.023.817