DJ Booth Search
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrCotino    posted on 07-11-2006 21:47
Ik zat pas beetje te kijken bij de dj booths... Maar als je zoekt in DJ Booths kijkt hij naar de titel. En de meeste mensen hebben "my booth" of iets in die geest als titel. Dus dan was me vraag: Kan het misschien niet worden ingesteld als je naar DJ Booths zoekt dat hij dan kijkt naar de gear en niet naar de titel?

What do you think about DJ Booth Search ??

Vote :   

jera    posted on 07-11-2006 21:50
lijkt mij wel mogelijk te zijn op een of ander manier :P Winking my eye maar is wel makklijk eigenlijk he Winking my eye
Jer    posted on 08-11-2006 07:58
Denk wel een goed idee maar, meesten mensen hebben van elk merk wel iets krijg je er denk ik nog veel te zien. Of je moet op mengpaneel cd speler enz....moeten zoeken

Lead    posted on 08-11-2006 10:05
Waarom vult niet iedereen een title in waarin zijn naam ofzo staat. Dan kan er doelgericht gezoekt worden.

Het is wel te maken, maar als je dan een zoekterm invoert als Technics of Pioneer, dan krijg je vrijwel alle booths te zien. Dat maakt dingen ook niet duidelijker vrees ik.
Let the BASS be louder
Yorick    posted on 08-11-2006 11:19
ben het helemaal met lead eens maar wil iedreen hier wel aan mee werken?
Het is missch een kleine moeite om de naam te veranderen.
MrCotino    posted on 08-11-2006 14:01
Poster: Lead
Het is wel te maken, maar als je dan een zoekterm invoert als Technics of Pioneer, dan krijg je vrijwel alle booths te zien. Dat maakt dingen ook niet duidelijker vrees ik.

Maarja als jij alle booths met pioneer of technics wil zien. Dan is dat logisch ja.
Maar als je naar bijv. Numark zoekt is dat natuurlijk niet....

Het gaat mij gewoon erom als men een booth wil zien met een bepaald merk erin dat die persoon die dan ook te zien krijgt...
Lead    posted on 08-11-2006 17:00
En da's dan wel weer een goed idee waar aan gewerkt wordt... Er wordt al gekeken naar die mogelijkheid. De producten worden al opgeslagen per regel en moeten ook simpel doorzoekbaar zijn. Echter denk ik wel dat dit meer iets is voor in de DJBooths module zelf dan in het search scherm.
Let the BASS be louder
Camino    posted on 08-11-2006 17:03
<offtopic> over de search function, komt er nog wat van die opsplitsing in engels en nederlandstalig?</offtopic>
Lead    posted on 08-11-2006 17:19
Zo'n opsplitsing betekent dat we voor iedere ding in op de site (iedere booth, iedere topic, iedere forum topic) moeten gaan bijhouden in welke taal deze geschreven is. Dit is veel werk waarbij ik betwijfel of dit door veel mensen gebruikt zal worden.

Lijkt me dat velen toch wel een beetje engelse taal beheersen... of niet ?
Let the BASS be louder
Camino    posted on 08-11-2006 17:58
Poster: Lead
Zo'n opsplitsing betekent dat we voor iedere ding in op de site (iedere booth, iedere topic, iedere forum topic) moeten gaan bijhouden in welke taal deze geschreven is. Dit is veel werk waarbij ik betwijfel of dit door veel mensen gebruikt zal worden.

Lijkt me dat velen toch wel een beetje engelse taal beheersen... of niet ?

Sorry, ik had het niet echt duidelijk geformuleerd. Ik bedoelde dus om het Forum gedeelte in de search op te splitsen in engels/nederlands. Met name, 2 checkboxes maken onder het forum gedeelte, eentje engelstalig (Pio prodj engels en djgear engels), en eentje nederlandstalig (de rest).
Ik stel dit voor niet voor de nederlanstalige leden, maar voornamelijk voor onze buitenlandse leden. Probeer maar eens door alle results te filteren op CDJ800 als je alleen maar baat hebt aan de engelstalige, om een voorbeeld te nemen. Dit zou niet moeten als je taalgericht kan zoeken...
_Ivan_    posted on 08-11-2006 18:06
Poster: DeafDJ

Sorry, ik had het niet echt duidelijk geformuleerd. Ik bedoelde dus om het Forum gedeelte in de search op te splitsen in engels/nederlands. Met name, 2 checkboxes maken onder het forum gedeelte, eentje engelstalig (Pio prodj engels en djgear engels), en eentje nederlandstalig (de rest).
Ik stel dit voor niet voor de nederlanstalige leden, maar voornamelijk voor onze buitenlandse leden. Probeer maar eens door alle results te filteren op CDJ800 als je alleen maar baat hebt aan de engelstalige, om een voorbeeld te nemen. Dit zou niet moeten als je taalgericht kan zoeken...

Wat mij dan wel handig lijkt. Wanneer je een topic aanmaakt je kunt selecteren welke taal het is engels/nederlands.... en dan checkboxes maakt in de search... stel je hebt een engels topic over een behringer djx700 je dan ook daadwerkelijk alleen dat engelse topic te zien krijgt.. en wanneer je nederlands aan klikt, je alle nederlandse topics over de djx700 krijgt.
Feel&.Celebrate.Life!
Camino    posted on 08-11-2006 18:16
@ ivan: dat is niet eens nodig. De DJ Gear en Pioneer topics zijn al opgesplitst, en daar buiten is 99% nederlandstalig...

This is an old Topic

No new postings for 6.869 days.
 Post CommentThat would be 229 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

367 Users online: 216 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 75.737
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.774