Poster: Lead
Het is wel te maken, maar als je dan een zoekterm invoert als Technics of Pioneer, dan krijg je vrijwel alle booths te zien. Dat maakt dingen ook niet duidelijker vrees ik.
Poster: Lead
Zo'n opsplitsing betekent dat we voor iedere ding in op de site (iedere booth, iedere topic, iedere forum topic) moeten gaan bijhouden in welke taal deze geschreven is. Dit is veel werk waarbij ik betwijfel of dit door veel mensen gebruikt zal worden.
Lijkt me dat velen toch wel een beetje engelse taal beheersen... of niet ?
Poster: DeafDJ
Sorry, ik had het niet echt duidelijk geformuleerd. Ik bedoelde dus om het Forum gedeelte in de search op te splitsen in engels/nederlands. Met name, 2 checkboxes maken onder het forum gedeelte, eentje engelstalig (Pio prodj engels en djgear engels), en eentje nederlandstalig (de rest).
Ik stel dit voor niet voor de nederlanstalige leden, maar voornamelijk voor onze buitenlandse leden. Probeer maar eens door alle results te filteren op CDJ800 als je alleen maar baat hebt aan de engelstalige, om een voorbeeld te nemen. Dit zou niet moeten als je taalgericht kan zoeken...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.