hoi ik wil mijn CDj's gaan inbouwen in een flightcase ik wil ze in de CDJ-12 case van prodjuser gaan doen. dat is ook het probleem niet maar. ik heb nu een mixer van behringer (niet de DJX)en die is 35cm breed. op de bouw tekening staat dat er een mixer van 32cm breed in kan. die mixer word waarschijnlijk over een jaar vervangen voor een Xone92 / DJM800. maar weet iemand dan of je wat speling hebt of wat schuim er uit kan halen aan de zijkant zodat er toch een mixer van 35 cm in kan ipv. 32cm. of heeft iemand andere suggesties.
alvast bedankt. DJ Dennis
What do you think about prodjuser cdj-12 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.679 days. Post CommentThat would be 222.6 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.