Het centrale snippets & feedback topic. (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LauW    posted on 03-11-2006 17:53
Ja mensen, hij moest er nou toch eens komen. Een topic om je eigen gemaakt snippets & unfinished work te posten waarop andere leden jouw feedback kunnen geven.

Ga niet als een jekko alleen maar samples posten en zelf nergens commentaar op geven want daar schiet niemand wat mee op. En controleer zelf ook even je eigen links als je die geeft, dit voorkomt troep in het topic Winking my eye

Het kan zijn dat er mensen zijn die snippets posten van muziek dat jouw totaal niet aanstaat (bij mij b.v. hardcore) probeer dan toch enige vorm van commentaar te geven ookal is dit lastig.

Aftrap:

Vandaag mee begonnen, weet nog niet of ik de melodie lijn zo hou en ik ben nog opzoek naar geschikte kleine vocals. Ik heb nog geen normale monitorspeakers dus heb geen idee hoe het bassniveau e.d. is? Maar die ga ik binnekort wel aanschaffen omdat ik de laatste tijd steeds meer produce.

www.lauwsplace.com/downloads/LauW-Boot64.mp3

User edit by LauW on 03-11-2006 @ 20:59:01 (12%)
Mod edit by W.i.M on 05-01-2007 22:58 (8%)

What do you think about Het centrale snippets & feedback topic. ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 06-01-2007 17:24
Poster: sjefkuh
jah idd ik zal 'm ff wat langer maken.. (het is dus wel alleen de beat)
hier is de >>link<<.

Ik vindt hem nog beetje raar klinken meschien is het vetter als je de baslijn meer op de halve tel gaat zetten in plaats van de hele dan klinkt het meteen heel anders.. denk ik:D
lrfist    posted on 16-02-2007 14:21
nog ff twee nieuwe snippets:

snippet1 (persoonlijk vind ik het beste wat ik tot nog toe heb gemaakt)
snippet2 (ongeveer 1/3 van de pagina verschijnt een witte lange balk met daarvoor een kleine playknop. je moet op de playknop klikken)

beide zijn gemaakt in fruityloops met edits in cool edit pro. het zijn twee club-house dingen, bedoeld om op te dansen Happy, laughing

de eerste heeft mij al enige uren edit-werk gekost en bestaat ook weer uit immens veel samples (zoals gewoonlijk), maar quasi onherkenbaar Happy, laughing

de tweede is met een lyric van michael jackson (de pitch wel serieus laag). ook al menig uren werk ingestoken.
Freaky_Nicky    posted on 13-03-2007 09:34
Ben bezig aan jump track.. Dit is wat ik voorlopig al heb Happy, laughing
Melo moet nog wat veranderingen aangaan (moet voller klinken)..
En dan nog paar kleine zaken en dan kannek beginnen aan climax enzo :p
Anywayz, comments op deze sample zijn zeker welkom é :d

Take Control (Ready 2 Kick It)
Illusion    posted on 13-03-2007 11:06
Ben momenteel met hardstyle trackje bezig.

Programma: Fruity loops 6.0 Producer edition
en nog wat andere apps.

K'zou es kijken of ik een sample kan posten.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Reemz    posted on 21-03-2007 21:48
Nou eindelijk kan ik ook een snippet plaatsen

Ik heb sinds deze week ableton live 6 en heb er al wat uurtjes achter gezeten. Ik ben nog steeds druk bezig om het programma te leren en ben begonnen met me eerste house track.

Hieronder de link naar mijn eerste snippet van 1:30.

Reemz - Unknown -preview-

Jorrit    posted on 21-03-2007 22:11
Damn, doorgaan met die track, klinkt zeker draaibaar.

Ik ben benieuwd hoe je hier een mooie climax mee maakt, volgens mij is hij met een lekkere opbouw zeer draaibaar :D
Reemz    posted on 21-03-2007 22:20
Poster: Jorrit
Damn, doorgaan met die track, klinkt zeker draaibaar.

Ik ben benieuwd hoe je hier een mooie climax mee maakt, volgens mij is hij met een lekkere opbouw zeer draaibaar :D

Thanks man!

Zodra ik voorbij de climax ben zal ik hem wederom hier even posten.
MartinDuncan    posted on 22-03-2007 00:20
wordt leuk  ook zeker mee verder gaan, alleen msschien een keer een groter stukje van de vocal laten spelen dit wordt wat irritant .

wel iets rustiger dan ik verwacht had eigenlijk, meestal zijn je setjes wat ruiger vind ik.
Reemz    posted on 22-03-2007 13:34
Thanks voor het compliment.

Het is idd wel de bedoeling dat de vocal verder in het nummer zal lopen als één geheel en niet steeds als stuttering effect

Het nummer is inderdaad iets rustiger dan de setjes die ik normaliter neerzet maar het is wel de bedoeling om ook wat hardere nummers te maken.

MoXeGy    posted on 16-08-2007 21:54
ik kick dit topic even omdat ik hier een snippet van mijn aller eerste track wil laten horen.
ik produce nu zo'n 3/4 maanden met reason 3.
het is een hardstyle nummer.
Klikje hier voor de link
RenéKuppens    posted on 16-08-2007 22:47
Poster: Reemz
Thanks?voor het compliment.

Het is idd wel de bedoeling dat de vocal verder in het nummer zal lopen als ??n geheel en niet steeds?als stuttering effect

Het nummer is inderdaad iets rustiger dan de setjes die ik normaliter neerzet maar het is wel de bedoeling om ook wat hardere nummers te maken.

Ik heb het nummer ook geluisterd echt net.. Heb je die vocals zelf opgenomen? Vind het effect echt vet..Winking my eye
MoXeGy    posted on 16-08-2007 23:05
nee heb het niet zelf opgenomen, ben wel van plan om een mic te kopen en zelf vocals te maken.
RenéKuppens    posted on 16-08-2007 23:14
Poster: MoXeGy
nee heb het niet zelf opgenomen, ben wel van plan om een mic te kopen en zelf vocals te maken.

Dat was een QUOTE op Reemz 'Winking my eye
MoXeGy    posted on 16-08-2007 23:19
euhm "schaam" ik had niet gekeken naar de quote omdat er al meer als 100 dagen niet gepost was in dit topicCry
MoXeGy    posted on 17-08-2007 21:19
een snel kickje omdat ik graag me nummers wil verbeteren. tevens een update:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Twizz    posted on 15-09-2007 16:37
Twizz - Beautiful (2nd preview)
(direct te beluisteren; putfile)

ik vind m zelf wel cool. wat is jullie mening? wat moet er veranderd worden/erbij?
Jorrit    posted on 15-09-2007 18:09
Om dit topic maar weer eens nieuw leven in te blazen...

Eindelijk ook maar eens begonnen met frutselen in Reason (samen met een maat van me)... dit is het eerste waarvan ik denk.... "dat kan ik laten horen zonder me niet kapot te schamen" Cry
Ziehier, de snip

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D
Laidback    posted on 15-09-2007 18:34

Eindelijk ook maar eens begonnen met frutselen in Reason (samen met een maat van me)... dit is het eerste waarvan ik denk.... "dat kan ik laten horen zonder me niet kapot te schamen" Cry
Ziehier, de snip

gewoon Lekker!

Chilly maar ook Funky!

Roog track!
inlijsten op de nieuwe Housequake cd zou ik zeggen!
(en even een Mooie Dame vinden met een Mooie stem!)

User edit by Laidback on 15-09-2007 @ 18:34:44 (1%)
barthawk    posted on 15-09-2007 20:01

Ziehier, de snip

die kick mag van mij iets scherper, tevens zou ik ook je bas wat meer naar 'achteren' verplaatsen, die is nu iets te nadrukkelijk aanwezig...mischien kan je t sidechainen, ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is in reason....verder klinkt alles wel lekker funky,beetje latin achtige setting....
Jorrit    posted on 16-09-2007 11:08

Thnx voor je feedback... geen flauw idee of je kan sidechainen met reason... heb ook nog geen idee wat het inhoud Winking my eye

RenéKuppens    posted on 16-09-2007 11:12
Vind hem wel oke klinken

er moet nog een hoop aan gebeuren maar het idee is zeker lekker.
Ik zou wat Bart zegt ook doen beetje dieper gaan.
En ik zou je Basslijn ook wat meer aan elkaar hangen dus wat effecten er over dat hij niet zo droog achter de melodie hangt.

Suc6

This is an old Topic

No new postings for 6.566 days.
 Post CommentThat would be 218.9 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

411 Users online: 338 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 13.303
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.281.276