Poster: sjefkuh
jah idd ik zal 'm ff wat langer maken.. (het is dus wel alleen de beat)
hier is de >>link<<.
Poster: Jorrit
Damn, doorgaan met die track, klinkt zeker draaibaar.
Ik ben benieuwd hoe je hier een mooie climax mee maakt, volgens mij is hij met een lekkere opbouw zeer draaibaar :D
Poster: ReemzIk heb het nummer ook geluisterd echt net.. Heb je die vocals zelf opgenomen? Vind het effect echt vet..
Thanks?voor het compliment.
Het is idd wel de bedoeling dat de vocal verder in het nummer zal lopen als ??n geheel en niet steeds?als stuttering effect
Het nummer is inderdaad iets rustiger dan de setjes die ik normaliter neerzet maar het is wel de bedoeling om ook wat hardere nummers te maken.
Poster: MoXeGy
nee heb het niet zelf opgenomen, ben wel van plan om een mic te kopen en zelf vocals te maken.
Poster: Jorrit
Om dit topic maar weer eens nieuw leven in te blazen...
Eindelijk ook maar eens begonnen met frutselen in Reason (samen met een maat van me)... dit is het eerste waarvan ik denk.... "dat kan ik laten horen zonder me niet kapot te schamen"
Ziehier, de snip
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D
Poster: Jorritdie kick mag van mij iets scherper, tevens zou ik ook je bas wat meer naar 'achteren' verplaatsen, die is nu iets te nadrukkelijk aanwezig...mischien kan je t sidechainen, ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is in reason....verder klinkt alles wel lekker funky,beetje latin achtige setting....
Om dit topic maar weer eens nieuw leven in te blazen...
Eindelijk ook maar eens begonnen met frutselen in Reason (samen met een maat van me)... dit is het eerste waarvan ik denk.... "dat kan ik laten horen zonder me niet kapot te schamen"
Ziehier, de snip
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D
Thnx voor je feedback... geen flauw idee of je kan sidechainen met reason... heb ook nog geen idee wat het inhoud
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.