Poster: greupIk heb het probleem nog nooit gehoord, of mee gemaakt. ( moet ook eerlijk toegeven dat ik de djm 800 zelf nog maar 3 keer in m'n handen heb mogen houden)
Echter klinkt het mij als een fabrieksfout. Als jij de andere effecten wel kan bedienen , dan zou je ook zeker deze moeten kunnen bedienen.
Gezien het feit jou doos al geopend was toen je hem kocht, zou het theoretisch natuurlijk zo kunnen zijn je van de verkoper een reeds geretourneerde mixer hebt mee gekregen, dan wel een demo model die niet helemaal goed meer was.
Ben je er al mee terug geweest? Ik gooi het op een fabrieks fout. Vaak is het trouwens zo dat pioneer de goederen vrijsnel weet te maken en dat je hem dus ook vrij snel weer terug hebt. Echt klinkt deze fout redelijk complex. Ik hoop dat lead je wellicht wat meer duidelijkheid kan geven.
Poster: Lead
Waarschijnlijk ligt het aan je mono/stero instelling zoals Winston hierboven al zegt. Of misschien aan een mono/stero schakelaartje ergens op je eindversterker ??
Zo niet : gewoon mee terug gaan, de winkel helpt je verder om dit op te lossen.
Poster: _Ivan_
Kan gebeuren toch..... Gelukkig is het opgelost. t'is alleen wel een slechte zaak dat een pioneer dealer zegt dat er een defect in het apparaat zit terwijl dat helemaal niet zo is
Poster: mentheman88
Nee nee, dit was dus niet het geval, het enige wat hij gezegd had (nadat ik enkel vertelde dat ik problemen had met het effect gedeelte) is dat het een meer voorkomend probleem was. maar hij kon er niet meer over zeggen omdat hij zelf niet in het gedeelte van het bedrijf zat dat de dj spullen dus verkoopt. ik zou later terug gebeld worden door de betreffende persoon die wel de dj spullen verkoopt. (dit was overigens niet gebeurd, maar dus achteraf ook niet nodig geweest) Zolang mijn mixer het goed doet maakt het mij ook niet veel uit of ze me belen of niet, of met welke beweringen ze aankomen. Ik weet zelf ook wel dat Pioneer prodj gewoon kwaliteitsproducten levert. Ik heb natuurlijk niet zomaar voor de djm-800 gekozen.