[M] Trancemix 25-10-2006 (Nieuw!)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RoyBeware    posted on 25-10-2006 21:18
Hallo.

Dit is 1 van mijn eerste mixes die ik hier online zet.

Ik vind hem wel aardig gelukt.
Helaas niet zoveel nummers.
Het snel overmixen ging niet zo denk.

let niet op de brom. die hoor je aan het begin en het einde, en af en toe als er een break komt.

Ik moet nog even kijken waar dat probleem zit.

ik zou zeggen, luister en graag wat tips :D

hier is de link. ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

User edit by RoyBeware on 26-10-2006 @ 10:48:25 (5%)

What do you think about [M] Trancemix 25-10-2006 (Nieuw!) ??

Vote :   

RoyBeware    posted on 26-10-2006 10:44
Niemand intressen? :P
Ferre    posted on 26-10-2006 11:05

tracklist ?

Ferre    posted on 26-10-2006 11:18

heb em beluisterd

eerste 2 overgangen zijn mooi, niet 100% maar goed
3e overgang is niet goed
4e overgang gaat, maar is ook niet mooi
5e en 6e overgang dan weer wel redelijk goed
en 7e en tevens laatste overgang is ook niet mooi en niet goed
DJMichel    posted on 26-10-2006 12:52
luisteren
RoyBeware    posted on 26-10-2006 14:00
Oke.

ik zal nog beter mn best doen. Zo ie zo sneller over mixen.
trance    posted on 26-10-2006 15:09
Poster: Ferre

heb em beluisterd

eerste 2 overgangen zijn mooi, niet 100% maar goed
3e overgang is niet goed
4e overgang gaat, maar is ook niet mooi
5e en 6e overgang dan weer wel redelijk goed
en 7e en tevens laatste overgang is ook niet mooi en niet goed

lekker positief! als je nou ook nog even zegt wat er aan mankeert behalve afkraken heeft deze jongen er mischien ook nog wat aan.

Ik heb hem ook geluisterd, op zich wel lekkere nummers allemaal. De overgan naar dat nummer van g-spot toe sadness vind ik persoonlijk de beste en mooiste. Over het algemeen mankeert er qua mix helemaal niet zoveel aan. Je timing is in het algemeen goed alleen zou je wat strakker moeten pitchen, vooral op het einde (laatse paar nummers). Verder gewoon blijven oefenen, en hier lekker je mixjes neer zetten. Verder zou ik van zeikerds hier niks aan trekken alleen van de mensen die je goeie tips en feedback geven. Hopelijk heb je hier wat aan gehad?
RoyBeware    posted on 26-10-2006 15:19
Tnx, Trance.

Hier heb ik wat aan.

Ja, het strakker pitchen moet ik nog aan werken.
soms krijg ik hem heel moeilijk gelijk met vinyl.
en soms krijg ik hem helemaal niet gelijk dan moet ik maar een beetje bij sturen en pitchen.

En zo ie zo ga ik probern om het beginstuk eruit te laten.

Gr, Roy
Ferre    posted on 26-10-2006 16:21
Poster: trance

lekker positief! als je nou ook nog even zegt wat er aan mankeert behalve afkraken heeft deze jongen er mischien ook nog wat aan.

Ik heb hem ook geluisterd, op zich wel lekkere nummers allemaal. De overgan naar dat nummer van g-spot toe sadness vind ik persoonlijk de beste en mooiste. Over het algemeen mankeert er qua mix helemaal niet zoveel aan. Je timing is in het algemeen goed alleen zou je wat strakker moeten pitchen, vooral op het einde (laatse paar nummers). Verder gewoon blijven oefenen, en hier lekker je mixjes neer zetten. Verder zou ik van zeikerds hier niks aan trekken alleen van de mensen die je goeie tips en feedback geven. Hopelijk heb je hier wat aan gehad?

ik zeik niet, ik zeg gewoon wat ik er van vind
Reemz    posted on 26-10-2006 16:38
Ik zie het zelf ook niet als afkraken. Iemand vraagt om meningen over zijn/haar mix.

Als iedereen zou zeggen goeie mix terwijl er mensen zijn die wel opmerkingen heeft over de mix dan heeft de topic starter er nog niets aan.

Als iemand een mix post dan moet die persoon wel tegen opbouwende kritiek kunnen anders moet men zijn mix hier niet posten.
User edit by Reemz on 26-10-2006 @ 16:39:49 (68%)
sjefkuh    posted on 26-10-2006 17:30
Poster: Phenix
Ik zie het zelf ook niet als afkraken. Iemand vraagt om meningen over zijn/haar mix.

Als iedereen zou zeggen goeie mix terwijl er mensen zijn die wel opmerkingen heeft over de mix dan heeft de topic starter er nog niets aan.

Als iemand een mix post dan moet die persoon wel tegen opbouwende kritiek kunnen anders moet men zijn mix hier niet posten.

jah, maar hij had er mischien  wel ff bij kunnen typen waarom hij sommige overgangen wel of niet goed vind.
User edit by sjefkuh on 26-10-2006 @ 17:46:52 (5%)
trance    posted on 26-10-2006 19:49
indd als je iets afkraakt of wel of niet goed vind, wees dan in ieder geval zo sociaal om er een goede reden bij te geven waarom je dat vind.

BURN    posted on 29-10-2006 14:02
Het is wel degelijk afzeiken. Okay er wordt gevraagd naar iemands mening maar geef dan iig opbouwende kritiek waar iets uit te leren valt.

Mijn style is house. Maar ik bezoek Tiesto ook wanneer ik kan en ik vind jouw mix dan ook heel prettig om maar te luisteren, hij msn-ed goed Happy, laughing. Inderdaad het pitchen hier en daar maar ik draai zelf met cdj's, en dan is dat vlgs mij al stukken eenvoudiger dan met vinyl of ga ik nu wel erg kort door de bocht. Hier en daar stel je volgens mij ook je gain nog bij in de mix of lijkt dit maar zo...

Gewoon lekker oefenen en geloof ik, ik hoor in disco's regelmatig slechter en dat zijn echt niet de minste clubs. Mjade halve zaal boeit het tog geen hol en is lam dus die gaat overal op los. Keep up the good work!
User edit by BURN on 29-10-2006 @ 14:08:48 (100%)
DJ_IVI-R    posted on 29-10-2006 15:37
helemaal mee eens!

klinkt vrij goed vind ik, en ok er zijn foutjes, we kunnen allemaal bijleren, nu zou het handig zijn als er ook bij staat wat er dan niet goed is en wat  eraan gedaan kan worden om het beter te doen.. zo leren we bij van elkaar  ipv van alleen negatief elkaar af te maken

dus Roy : klinkt leuk, ik kan er met plezier naar luisteren hoor, stijl van nummers ook goed gekozen
www.nikan.be
the-melody    posted on 29-10-2006 15:39
ff luisteren
User edit by the-melody on 29-10-2006 @ 15:40:30 (100%)
sjefkuh    posted on 29-10-2006 21:19
idd een paar kleine pitch foutjes maar dat komt wel goed. voor de rest heb je wel lekkere platen gebruikt.

This is an old Topic

No new postings for 6.907 days.
 Post CommentThat would be 230.2 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

385 Users online: 39 Guests (346 Unknown)
Pages generated today : 44.424
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.696.436